Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:24:01 GMT

ترافیک در خروجی‌های مشهد نیمه سنگین و پرحجم است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۳۷۹

ترافیک در خروجی‌های مشهد نیمه سنگین و پرحجم است

سرهنگ محمد علی احسان‌بخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اینک ترافیک در خروجی‌ مشهد به سمت غرب، شمال و جنوب پرحجم و در مسیر آزادراه شهید شوشتری نیمه‌سنگین است.
وی ادامه داد: همچنین در مسیر مشهد- بهشت رضا (ع) نیز با توجه به برداشته شدن محدودیت بهشت رضا، ترافیک سنگین است.
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: از صبح امروز تا کنون دو فقره تصادف جرحی با دو مصدوم در جاده‌های این استان رخ داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان بخش از رانندگان خواست از تغییر مسیر ناگهانی پرهیز و در بین خطوط حرکت کنند.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

برچسب‌ها مشهد تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تصادفات جاده ای مشهد تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست مرکز جامع سلامت رضویه گفت: همزمان با روز زمین پاک  مرکز بهداشت شماره ۲ مشهد و مرکز جامع سلامت رضویه با همکاری و مشارکت سازمان پسماند شهرداری مشهد و شهرداری رضویه اقدام به پاکسازی  حاشیه محور میامی از انواع زباله‌ها کرد.

محمدرضا گنابادی افزود: در این طرح  بیش از ۴۰ پاکبان محور میامی را از انواع زباله‌های خشک به طول ۱۰ کیلومتر پاکسازی کردند.

وی گفت: تردد روزانه انواع تریلی‌های حمل زباله و بعضاً عدم محافظ توری بر روی باکس‌های انتقال زباله به سمت کارخانه بازیافت زباله‌ها به اطراف پرتاب و دچار آلودگی منطقه می شود..

دیگر خبرها

  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی