Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی امین عشایری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها با دستور دادستانی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا پلمب شدند تا از شیوع دوباره این بیماری در منطقه جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: طی هفته های اخیر، پنج اکیپ متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف در پیرانشهر تشکیل شده و به بازدید از قلیان‌سراها پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پیش از این نیز ۶ واحد خدماتی شامل ۲ واحد قلیان‌سرا، ۲ واحد غذاخوری غیربهداشتی، یک باشگاه ورزشی و یک مرکز فروش پرندگان در پیرانشهر پلمب شده بود.

به گزارش ایرنا، بیماری کرونا از اوایل اسفند در کشور و آذربایجان‌غربی شایع شده و در سه ماه گذشته حدود ۱۳۰ هزار نفر در کشور به آن مبتلا شده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی پیرانشهر کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی پیرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت

دکتر «مصطفی زبردست» گفت: با پیگیری این اداره کل و حسب دستور مقام قضایی و با همکاری پلیس اماکن یک واحد غیرمجاز کشتار دام در شهرستان کوهدشت پلمب شد.

مدیر کل دامپزشکی لرستان در پایان گفت: سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی می‌باشد و در حوزه سلامت شهروندان با افراد خاطی که با رفتار‌ها و اقدامات غیرمجاز و مخاطره آمیز خود بهداشت عمومی را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد