Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@23:08:50 GMT

درهای مسجد مقدس جمکران بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۷۱۵

درهای مسجد مقدس جمکران بازگشایی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مقدس اظهار کرد: در راستای این مصوبه، درهای مسجد مقدس جمکران نیز همزمان با دیگر اماکن مقدس از روز دوشنبه پنجم خرداد ماه از ساعت ۷ تا ۱۸ به روی زائران باز خواهد شد.

وی ادامه داد: باب‌الشهدا و باب‌المعصومه (س) برای ورود زائران به مسجد باز خواهند شد و تمام صحن‌های این مکان مقدس با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی پذیرای زائران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه طبق پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت، زائران می‌بایست تمام ملزومات شخصی اعم از ماسک، دستکش، مهر، تسبیح، سجاده، قرآن و کتب ادعیه و چادر را به همراه داشته باشند بیان کرد: همچنین به همراه داشتن هر گونه خوراکی به جز آب آشامیدنی ممنوع اعلام شده و مسجد مقدس جمکران نیز از ارائه این خدمات معذور است.

حسین‌آبادی عنوان کرد: تا اطلاع ثانوی هیچ گونه مراسم و تجمعی در مسجد مقدس جمکران برگزار نخواهد شد و از زائران نیز درخواست می‌کنیم به‌هیچ عنوان تجمعی در مسجد نداشته باشند و در محل‌هایی که توسط خادمین مشخص شده مستقر شوند تا با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانیم این مرحله از بازگشایی را به خوبی سپری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درهای این مسجد مقدس از ساعت ۷ روز دوشنبه ۵ خرداد با حضور جمعی از علما، خانواده های معزز شهدا و خادمین این مکان مقدس بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 514547 برچسب‌ها كرونا در ايران استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان قم مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

دریافت 44 MB کد خبر 6088195

دیگر خبرها

  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است