Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:50:55 GMT

فرهنگ غرب؛ ویروس کشنده جهان امروز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۷۸۴

فرهنگ غرب؛ ویروس کشنده جهان امروز

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگی غرب است که انسان را از ریشه و هرچه که دارد نابود می‌کند.

حجت الاسلام و المسلیمن سید علیرضا عبادی، امروز یکشنبه ۴ خرداد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با اشاره به اینکه امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگی غرب است که انسان را از ریشه و هرچه که دارد نابود می‌کند، گفت: آنچه دنیا را می تواند اداره کند اسلام و ایمان است نه سیستم سرمایه‌داری کثیف غرب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا،وی اظهار کرد: یوم الله روز قدس نشان از قدرت نظامی شما در مقابل استکبار جهانی غرب و شرق داشت و خط نشانی بود که باعث شد تا دشمن خار شود.

 وی با اشاره به اینکه پیروزی‌های نظامی سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، از شما مردم باایمان خط قدرتی را در جهان رقم زد، افزود: شما مردم در موضوع بیماری کرونا و ارتباط خود با قرب الهی و در پیروزی میدانی صحنه فرهنگی، یک افتخار جدیدی را رقم زدید لذا قدر خود را بدانید که البته باید سجده شکر به جای آورد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همگان مشاهده کردید که کشورهای پرادعا که گاهی تحت عنوان تمدن و گاهی در قیافه های دیگر پز می دهند، در یک آزمایشی به نام ویروس کرونا چگونه رسوا شدند.

عبادی با بیان اینکه عملکرد شما در رابطه با ویروس کرونا دیدگاه جهان را نسبت به ایران تغییر داد، گفت: ملت بزرگ ایران نه تنها سال ها بلکه حدود دو قرن از نظر تبلیغاتی، بمباران تبلیغات می شود و بیگانگان علیه ملت ما آنقدر تبلیغات می کردند که وقتی سلطه گران استکباری بر کشور ما مسلط بودند و درآمدهای کشور را می بلعیدند و می بردند، اسمش را حق توحش می گذاشتند.

وی با بیان اینکه سیستم تبلیغاتی دشمنان بسیار قوی است و با این تبلیغات در دنیا نفوذ پیدا کرده‌اد، ادامه داد: دشمنان چهره اسلام را تحت عناصری که خود می پرورند از جمله داعش و دیگر گروهک های تروریستی، به دنیا معرفی می‌کنند لذا در بسیاری از کشورهای ناآگاه شبهه ایجاد می‌شود که شما چه می گویید و آنها چه می گویند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: گذشته از پیروزی در طرح سیاسی روز مقدس قدس، امروز در جنگ های فرهنگی در مقابل تبلیغات گسترده مستکبرین شما پیروز میدان شدید و افتخار آفریدید.

عبادی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا اولین کاری که در کشورهای غربی صورت گرفت، مردم در صف خرید اسلحه ایستادند که این برای آن ها رسوایی بزرگی را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: در مقابل سیستم لیبرال دموکراسی غرب، این فرهنگ، دین، ایمان و حس نوع دوستی شما در یک نمایش فرهنگی و میدانی، با ایثار، گذشت و انفاق خود را نشان داد که این اقدامات نظر دنیا را ۱۸۰ درجه تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها پیروز بوده و هستند و بعدها نیز به صورت ضریبی این پیروزی ها رشد خواهد کرد لذا جای هرگونه شکر و سپاس دارد.

عبادی گفت: با شیوع ویروس کرونا هر روز چندین نوبت آمار مبتلاشدگان و همچنین مرگ و میرها اعلام می گردد اما سوال اینجاست که چرا از خطرهای بیشتر، ضررهای بزرگتر و ویروس های مرگبارتر دیگری هیچگونه شمارشی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگی غرب است که انسان را از ریشه و هرچه که دارد نابود می کند، یادآور شد: چطور می‌شود که بر روی بیماری کرونا حساسیت وجود دارد اما برای این ویروسی که همه چیز را از بین می برد حساسیتی وجود ندارد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اسلام خراسان جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظم جالب مردم چین برای سوار شدن به مترو (فیلم) کاربردهای جالب پهپاد در چین (فیلم) تکنولوژی جدید قطار بدون ریل در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا (فیلم)
  • فیلم| تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • (ویدیو) تصاویری جالب از نظم و فرهنگ رانندگی در شلوغ‌ترین کشور دنیا
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا هستیم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سند فرهنگی خوزستان مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است