Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز آینده و با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئوکنفرانس 7 پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد به ارزش 370 میلیارد ریال افتتاح می‌شود و ساخت 4 پروژه به ارزش 1627 میلیارد ریال کلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مقرر است روز آینده و با حضور رئیس‌جمهور 370 میلیارد ریال پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخازن روغنی خوراکی بندر نوشهر به ارزش 109 میلیارد ریال، سیلوی غلات بندر نوشهر به ارزش 74 میلیارد ریال و کارخانه آرد و بلغور ذرت 20 هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش 113 میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که قرار است روز آینده 5 خرداد افتتاح شود. 

همچنین ایستگاه مخابرات دریایی بدون نفر در نشتارود - بندر نوشهر، تجمیع تجهیزات مرکز CTC و MRCC بندر نوشهر به ارزش 3 میلیارد ریال و ساختمان ملوانان بندر امیرآباد به ارزش 21 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح برای روز آینده است. 

روز 5 خرداد همچنین عملیات چهار پروژه برای ساخت و آغاز به ارزش 1627 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی به ارزش 881 میلیارد ریال، ساختمان مرجع دریای بندر فریدون کنار به ارزش 158 میلیارد ریال، سیلوی 42 هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش 258 میلیارد ریال و قرارداد احداث سیلوی 30 هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش 330 میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که قرار است روز آینده افتتاح شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور نوشهر ذرت افتتاح هزار تنی بندر امیرآباد بندر نوشهر میلیارد ریال روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۲.۵ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر

محمد شکیبی نسب  اظهار کرد: پارسال همزمان با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور اقدام‌های گسترده‌ای برای افزایش عملکرد بنادر بوشهر اجرایی شد که این مهم در عملکرد فروردین ماه بندر بوشهر بخوبی نمایان شده است.

وی افزود: بازاریابی ملی منطقه‌ای، نشست با شرکت‌های کشتیرانی و همچنین برگزاری نشست‌ های مستمر هم اندیشی با تجار و بازرگانان از جمله دلایل افزایش رشد عملکرد بندر بوشهر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بعد از رونق ترانزیت مشتقات نفتی از بندر بوشهر اکنون افزایش چشمگیر حجم تخلیه و بارگیری ارمغان آور بازگشت رونق به این بندر تاریخی است.

شکیبی نسب یادآور شد: با زیرساخت‌های در دست احداث مجتمع بندری نگین بدون تردید میزان عملکرد بندر بوشهر در آینده نزدیک بسیار فراتر از وضعیت کنونی خواهد بود.

وی افزود: در بنادر تابعه استان بوشهر نیز طرح های مهمی در دست ساخت است که از شاخص ترین آنها، توسعه موج شکن بندر کنگان ، ساخت چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر، طرح جامع بندر گناوه و لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ است.

شکیبی نسب ادامه داد: با به ثمر رسیدن طرح های یاد شده ضرب آهنگ توسعه دریامحور در استان بوشهر شتاب و سرعت بیشتری خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • فروردین ماه پررونق در بزرگترین بندر شمال 
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت
  • رشد ۹۲.۵ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر
  • تعویض هادی خطوط انتقال برق 132 کیلوولت مارون اصلی - مربچه در خوزستان‏
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود