Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: هنوز قاطبه خواسته‌ها و مطالبات مردمی رفع معضل بیکاری جوانان است این در حالی است که در زمان ورود به استان بر اساس گزارش مرکز آمار ایران تعداد بیکاران استان بالغ بر ۳۰ هزار نفر بود، اما الان این میزان به ۱۴ هزار و خورده‌ای رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: وقتی که می‌گوییم وضعیت اشتغال استان بهتر شده است مفهوم این نیست که بیکاری را از بین برده ایم، در سال ۹۶ نرخ بیکاری استان ۱۷.۶ درصد بود و رتبه ۳۰ کاهش بیکاری کشور را داشتیم که این میزان در سال ۹۶ به ۱۱.۳ درصد رسید و در آخرین گزارش مرکز آمار ایران در سال ۹۸ نرخ بیکاری استان تک رقمی شد و به عدد ۸.۳ درصد رسید و رتبه کاهش بیکاری استان نیز از ۳۰ کشور در سال ۹۱ به ۷ کشور در سال ۹۸ بهبود یافت.

استاندار ایلام در ارتباط با توفیقات حاصل شده گفت: این دستاورد‌ها دستاورد نظام و حاصل تلاش مجموعه کارگزاران نظام در استان است و خوشبختانه امروز وحدت و همدلی کم نظیری در بین ارکان نظام در استان وجود دارد که این می‌تواند بعنوان یک الگوی ملی به کشور معرفی شود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار ایلام وحدت و همدلی بیکاری جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی دهقانی افزود: نرخ بیکاری در آذربایجان غربی طی‌ زمستان ۲ سال پیش ۱۲.۱ درصد بود که در زمستان سال گذشته ۴.۵ درصد کاهش یافت.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱‌ و در فصول مختلف سال،‌فقط نرخ‌ بیکاری زمستان ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی ۲ رقمی بود که با تلاش های صورت گرفته این‌نرخ‌ نیز تک‌رقمی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این امر با تلاش های صورت گرفته در راستای ایجاد فرصت های شغلی به دست آمده و باید از همه‌ فعالان ‌و نهادهای موثر به‌ویژه استاندار آذربایجان‌غربی قدردانی کرد.

دهقانی همچنین به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۴۷۲ طرح مشاغل خانگی در قالب طرح مستقل و پشتیبان با مبلغ یک هزار و ۲۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر توسط بانک های عامل پرداخت شد.

وی افزود: در این حوزه ۹۰ درصد از اعتبار ابلاغی جذب شده است.

دیگر خبرها

  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد رسید
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد درصد رسید
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • طرح مسکن جوانان قشم، الگوی موفق برای خانه دار شدن جوانان کشور