Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم قاسمی ریس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی فلاورجان گفت: در این حادثه که عصر دیروز در کارخانه مواد شیمیایی در شهرک صنعتی اشترجان رخ داد ماموران آتش نشانی از این شهرک و شهر‌های ایمان شهر، فولادشهر و فلاورجان سریع به محل اعزام شدند.

ابراهیم قاسمی افزود: ماموران آتش نشانی با حضور به موقع آتش را مهار و از گستردگی آن به اطرف جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: با توجه به گستردگی آتش چهار نفر از نیرو‌های این شرکت و یک نفر از نیرو‌های آتش نشانی دچار مصدومیت و سوختگی و برای درمان به بیمارستان امام خمینی این شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی کارخانه مواد شیمیایی مصدوم شدن پنج نفر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی سوله یک انبار دو هزار متر مربعی که در شیراز طعمه حریق شده بود مهار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هادی عید پور در خصوص اطفا حریق یک سوله در یکی از محلات شیراز اظهار کرد: در ظهر امروز_ سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در ساعت ۱۳:۱۱ یک مورد آتش سوزی سوله انبار در بلوار سفیر جنوبی میدان مهارت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد.

وی افزود: برای این حادثه از ۱۲ ایستگاه به محل آتش سوزی نیرو اعزام شد و خودروهای آب رسان، خودروهای دستگاه تنفسی و واحد هیدرانت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: مواد داخلی سوله بسته‌های مواد غذایی با جنس کارتن و پلاستیک بود که به شدت قابل اشتعال بودند.

عیدی پور اضافه کرد: این سوله ۲ هزار متر مربع مساحت داشت که به صورت کامل طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود و با توجه به اینکه سوله‌های مجاور محتوی لوله و اتصالات ساختمانی بودند که بسته بندی آنها نیز از جنس کارتن و پلاستیک بود اولویت تیم عملیاتی پیشگیری از ادامه حریق به سوله‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در ۷ جبهه عملیات خود را انجام دادند و از گسترش حریق به اطراف جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: هم اکنون حریق کنترل شد و تیم آتش نشانی پس از پنج ساعت عملیات اطفا حریق در حال انجام لکه گیری و خاموش کردن آتش باقی مانده هستند.

کد خبر 745249

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه