Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:آمادگی دفاعی ما در بالاترین سطح بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و از این بابت جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه نماز عید سعید فطر درباره میزان آمادگی نظامی و دفاعی کشور، گفت: آمادگی دفاعی ما در بالاترین سطح بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و از این بابت جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون بزرگترین و مهمترین جبهه‌ای که داریم و لازم است که مردم و مسئولان در کنار هم به این سمت بشتابند و آن را سامان دهند جبهه اقتصاد است و هیچکس نباید نگران حوزه دفاعی کشور باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: مسائلی که در این باره مطرح می‌شود توطئه دشمنان است برای آنکه اذهان مردم را منحرف کنند و مردم نباید نگران این موضوع باشند.

وی در پایان گفت: الحمدلله ایران قدرتمند است و دشمن از این موضوع نگران است و ما نگران نیستیم.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، «امیر حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار داشت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم، از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همان طور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد، ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد، یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

کد خبر 6080708 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است