Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن بیانیه ی خانه کارگر دزفول به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم خرداد بزرگداشت سالروز مقاومت مردم دزفول در برابر حملات هوایی و موشک باران نیروهای بعثی عراق است، مردم شهید پرور و انقلابی دزفول در جنگ تحمیلی، مقاومت و رشادت های بسیاری از خود نشان دادند.

نیروهای بعثی که خیال باطل تصرف و یا تضعیف دزفول را در سر می پروراندند و فکر می کردند که می توانند با حملات سنگین موشکی و هوایی موجبات سقوط دزفول یا کاهش روحیه مردم شوند، اما ایمان و اتحاد مردم این شهر اجازه نداد ذره ای از اخلاص و حضور پرشور و با بصیرت مردم دزفول در عرصه دفاع مقدس و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه کارگر شهرستان دزفول ۴ خرداد را که به عنوان «روز دزفول، روز مقاومت و پایداری» نامگذاری شده است را به مردم عزیز این شهرستان و هموطنان گرامی تبریک عرض می نماید و از خداوند منان برای کلیه شهدای راه اسلام و میهن، آمرزش و رحمت الهی و برای مردم استان خوزستان عمری با عزت سرشار از سربلندی و تندرستی مسئلت می‌نماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خانه کارگر دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت روحیه صبر و مقاومت گفت: روحیه صبر و مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم دامغان در مصلای بزرگ این شهر اظهار داشت: آنچه از دامغان می‌شناسیم میراث کهن و تمدن و مدنیت مثال زدنی و دلدادگی به خدا و انقلاب و امام و ایمانی عاشقانه است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مردم این سامان همواره زبانزد است تصریح کرد: فرهنگ مردم دامغان فرهنگی دیدنی است که با تمدن عجین شده است.

رئیس جمهور از مردم دامغان به عنوان مردمی با بصیرت نام برد و با بیان اینکه به همه شهدای عظیم الشأن دامغان و خانواده معظم آنان درود و احترام دارم خاطرنشان کرد: از روحیه صبر و شکر مردم دامغان و جانبازان و ایثارگران و علمای آن ممنونیم.

رئیسی با اشاره به دیدار خود با مادر دو شهید در دامغان، از آن به عنوان کلاس درس یاد کرد و افزود: به دیدار مادر دو شهید و یک نوه شهید رفتیم، سخنان این مادر برای ما کلاس درس بود.

وی با اشاره به سخنان این مادر شهید در راستای دفاع از کشور انقلاب و حریم حرم تصریح کرد: این‌ها همه برای ما و مسئولان درس است که مادر شهیدی همچنان خود را مدیون انقلاب می‌داند.

رئیس جمهور اضافه کرد: این روحیه بی تردید پیروزی را با خود به دنبال دارد و خداوند نصرت و پیروزی را با وجود شما جوانان با ایمان وعده داده است.

رئیسی با بیان اینکه این روحیه است که جبهه مقاومت و مردم غزه را سرپا نگاه داشته است گفت: این سرمایه‌ای است که با هیچ چیز قابل قیاس و معامله نیست.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا با این‌که برای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و دفاع از حریم و حرم سرمایه‌گذاری کردند، همواره خودشان را به نظام و اسلام بدهکار می‌دانند و معتقدند آن‌چه از اموال دارند هم باید در راه خدا و امام حسن (ع) بدهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه این مردم همان مؤمنانی هستند که خداوند وعده کرده نصرت الهی را با همین افراد محقق می‌کند، بر لزوم حفظ روحیه جهادی و مقاومت تأکید کرد.

رئیسی نخستین سرمایه بزرگ دامغان را سرمایه فرهنگی دانست و با بیان اینکه وظیفه‌دولت در قبال مردم فرهیخته در کنار چهره‌های شاخص علمی و حوزوی و فرهنگی حفظ مدنیت و فرهنگ است گفت: همه تلاش مسئولان باید این باشد که این سرمایه فرهنگی حفظ شود.

وی با اشاره به مطالبات مردم دامغان درباره وضعیت بهداشت و درمان این شهر، موضوع بهداشت و درمان را از موضوعات مهم کشور برشمرد و با تاکید بر اینکه یکی از مسائل مورد توجه مسئولان ذیربط این منطقه باید همین موضوع باشد تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای استان سمنان نباید فقط برای جمعیت ثابت این استان یا شهرستان دامغان باشد؛ چراکه یک جمعیت متغیر هم در این شهرستان داریم که به میزبانی مهربانانه از زائران حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) ارتباط دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه افتخار مردم استان سمنان و شهرستان دامغان همواره این بوده که میزبان مهمانان امرام رضا (ع) هستند خاطرنشان کرد: مردم دامغان بیش از هزار سال است که کسوت خدمتگزاری به زائران امام رضا (ع) دارند.

رئیسی خاطرنشان کرد: بنابراین در محاسبات نباید بر اساس جمعیت ثابت نگاه کنیم. با توجه به حضور مهمانان امام رضا (ع) در این شهرستان، وضعیت مراکز درمانی و بهداشتی دامغان باید حتما متحول شود و نباید بر اساس فرمول‌های سرانه جمعیت ثابت به ایجاد زیرساخت‌های درمانی نگاه کرد.

وی تأکید کرد: محاسبات راجع به بهداشت و درمان دامغان و دیگر مراکز این شهرستان نباید با توجه به جمعیت ثابت شهرستان محاسبه شود بلکه باید جمعیت کثیری که هرساله به عنوان مسافر و زائر از این دیار پربرکت عبور می‌کنند به عنوان جمعیت متغیر محاسبه شود.

رئیس دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه شرایط بهداشتی درمان دامغان حتما باید متحول شود عنوان کرد: نیروسازی برای مراکز درمانی هم اهمیت زیادی دارد.

رئیسی با بیان اینکه از سراسر کشور می‌توان نیرو‌هایی را به مراکز درمانی این منطقه اعزام کرد گفت:، اما بهترین راه این است که در همین منطقه نیروی انسانی تربیت و دانشکده علوم پزشکی در شهرستان دامغان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: فعال شدن دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان می‌تواند تامین‌کننده نیروی انسانی درمانی در دامغان و شهرستان‌های اطراف باشد.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم حل مشکلات آبی در استان سمنان تصریح کرد: دولت توجه ویژه‌ای به حل مشکل آب در کشور دارد. در همین دولت سیزدهم تا امروز مشکل آب پنج هزار روستا رفع شده است.

رئیسی با بیان اینکه پسته دامغان محصولی ارزشمند و ارز آور است که نه تنها در ایران بلکه جهان مهم و نام آور است، بر لزوم توجه بیشتر به بخش کشاورزی به ویژه باغات پسته دامغان تأکید کرد.

وی از تصویب پنج مصوبه مهم برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان دامغان در دور دوم سفر هیئت دولت به استان سمنان خبر داد و گفت: برای شهرستان دامغان پنج مصوبه از جمله در حوزه راه‌ها در دور دوم سفر تصویب شد که در جلسات مورد کار کارشناسی قرار گرفت که اجرای آن دنبال می‌شود.

رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم حفظ فرهنگ اصیل در حین حرکت به سوی توسعه‌یافتگی خاطرنشان کرد: توسعه‌یافتگی حتمی و ناگزیر است، اما باید فرهنگ اصیل و مبانی حفظ شود.

رئیسی با بیان اینکه باید جامعه از توسعه‌یافتگی بهره‌مند شود گفت:، اما اگر با حفظ و صیانت از مبانی فرهنگی باشد، هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت و حتما باید با استفاده از ابزار‌های ارتباطی که امروز در دنیا وجود دارد، در این مسیر بهره بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه باید آن فرهنگ اصیل و مبانی حفظ شود که جوان، خانواده، شهر و تمدن را حفظ کند تصریح کرد: مبانی باید با این هجوم فرهنگی پایدار بمانند. با این شیوه هجوم‌ها بی‌اثر خواهند شد، چراکه شخصیت‌های فرهنگی ایمان، فرهنگ، ارزش‌های اجتماعی را رصد، دیده‌بانی و مرزبانی می‌کنند.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: همه بخش‌های متولی امر فرهنگ در دستگاه‌های دولتی هم بدانند باید این سرمایه عظیم فرهنگی حفظ شود و ارتقا یابد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول