Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:09:26 GMT

نماز عید فطر در ۵۰ مسجد کرمان اقامه شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۰۳۵

نماز عید فطر در ۵۰ مسجد کرمان اقامه شد

به گزارش خبرنگار مهر، در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام ستاد مقابله با این ویروس امسال نماز عید سعید فطر در مصلی کرمان برگزار نشد و این آئین در سطح مساجد استان برگزار شد.

نماز عید سعید فطر صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور نمازگزاران در ۵۰ مسجد کرمان اقامه شد.

نمازگزاران با همراه داشتن ماسک و دستکش و همچنین رعایت نکات بهداشتی این آئین عبادی را به جا آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در این خصوص به مهر گفت: امروز این آئین با حضور مردم متدین استان کرمان در مساجد سطح استان برگزار شد.

غلامحسین حقانی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در ۵۰ مسجد شهر کرمان بیان کرد: این آئین در مساجد شهرستان‌های استان کرمان به تناسب جمعیت برگزار شد.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری نماز عید فطر اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان زکات فطره هم در مساجد جمع آوری شد.

کد خبر 4933366

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید فطر نماز عید سعید فطر ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس روابط عمومی بیرجند نماز عید سعید فطر استان کرمان نماز عید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح