Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:42:38 GMT

احتمال غیبت هوملس در دیدار با بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۱۰۶

احتمال غیبت هوملس در دیدار با بایرن مونیخ

مدافع میانی تیم فوتبال دورتموند در جریان بازی با وولفسبورگ دچار مصدومیت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متس هوملس، مدافع میانی تیم دورتموند در جریان بازی با وولفسبورگ که روز گذشته انجام شد با مصدومیت مواجه و امکان دارد بازی سه‌شنبه با بایرن مونیخ را به همین خاطر از دست دهد.

میشاییل تسورک، مدیر ورزشی بورسیا، آسیب‌دیدگی هوملس را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ دورتموند هوملس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ۵-۰ شب گذشته بایر لورکوزن مقابل وردربرمن در بوندسلیگا، قهرمانی شاگردان ژابی آلونسو قطعی شد.

آنها با اختلاف چشم‌گیر ۱۶ امتیازی نسبت به بایرن مونیخ موفق به کسب این قهرمانی زودهنگام شدند. در حالی‌که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در راه است، بسیاری از باشگاه‌ها به ستاره‌های لورکوزن ابراز علاقه کرده‌اند.

در همین حین فرناندو کارو درباره احتمال فروش برخی ستاره‌های لورکوزن گفت:«هر سال باید یک بازیکن بزرگ بفروشیم تا بودجه خریدهای جدید را به‌دست آوریم، بنابراین احتمالاً یک بازیکن را خواهیم فروخت. ما در حال برنامه ریزی برای جذب ۲ یا ۳ بازیکن با این مقدار پول هستیم. اینکه آن بازیکن چه کسی خواهد بود فعلا مشخص نیست و بستگی به پیشنهاد تیم‌های دیگر دارد.»

کارو سپس درباره آینده ژابی آلونسو پس از ترک لورکوزن و احتمال اینکه به‌عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شود گفت:«بله درست است، این امکان وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود. او قبلاً در آنجا بازی کرده و با جو رئال و شهر مادرید آشناست.»

براساس اخبار رسانه‌های اسپانیایی، رویای فلورنتینو پرز این است که روزی آلونسو را بر روی نیمکت رئال ببیند و بسیاری هم مدعی شده‌اند دلیل اینکه این مربی اسپانیایی ترجیح داد حداقل یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و پیشنهادهای لیورپول و بایرن مونیخ را رد کند، انتظار برای رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال
  • خبر بد برای بایرن مونیخ؛ پایان زودهنگام فصل 24-2023 برای کینگزلی کومان
  • متس هوملس و 500 بازی با پیراهن دورتموند؛ گل ها و مهارت های برتر مدافع آلمانی با لباس زنبورها / فیلم
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • برد خانگی بایرن مونیخ/ پیروزی دورتموند در خانه مونشن‌گلادباخ
  • کابوس کینگزلی کومان ادامه دارد؛ مصدومیت وینگر فرانسوی مقابل کلن