Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@16:40:25 GMT

کشف بیش از ۳۴۱ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گناباد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۱۱۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، قربانعلی قربانی در این خصوص گفت: ماموران جان بر کف انتظامی در ایستگاه شهید سالاری در بازرسی از یک دستگاه خودروی ترانزیت که از غرب کشور به مقصد مشهد مقدس در حال تردد بود موفق شدند مقدار ۳۴۱ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه را کشف کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و در طول شبانه روز آماده مقابله با اخلالگران نظم عمومی ،قاچاقچیان مواد مخدر، متخلفان بوده و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی مشهد مقدس مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ملیحی معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب قم با بیان اینکه طرح‌های دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادین متجاهر با قوت و به طور مستمر در حال اجراست گفت: در سال گذشته مجموعاً در استان قم ۴ هزار و ۳۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۴ هزار و ۲۴۹ کیلوگرم تریاک و سایر مواد مخدر و ۳۲ کیلوگرم شیشه و هروئین کشف و ضبط شده است.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب قم با اشاره به بازرسی از اماکن و اصناف با دستور قضائی و با هدف مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در سال گذشته، اظهار کرد: طی بازرسی صورت گرفته مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد که منجر به پلمب محل و تشکیل پرونده قضائی شده است.

وی به نظارت و بازرسی از عطاری‌ها در راستای طرح مقابله با عرضه مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ از ۱۴۱ عطاری بازرسی صورت گرفت که به دلیل عرضه قرص‌های غیرمجاز و محصولات با پایه مواد مخدر ۱۰۶ عطاری پلمب شدند.

ملیحی همچنین از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: در این طرح که با حضور میدانی مقامات قضائی دادسرا انجام شد بیش از ۱۱۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به استفاده از سگ‌های موادیاب در بازرسی‌های حرفه‌ای، گفت: ۲ مغازه و ۲ گاراژ نیز در طرح نوروزی پلمب شده‌اند.

معاون دادستان قم با بیان اینکه ۱۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از خرده‌فروشان در طرح نوروزی کشف شده است، افزود: از این میزان ۹۷ کیلوگرم حشیش و ۱۵ کیلو نیز تریاک و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

این مقام قضائی با تأکید بر برخورد قاطع با فروشندگان و عرضه‌کنندگان مواد مخدر در رابطه با درمان و بازتوانی معتادین، عنوان کرد: از میان دستگیرشدگان تعداد ۲۹۹ نفر به مراکز ترک اعتیاد اعزام شده‌اند.

کد خبر 6079932

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند