Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: آمادگی دفاعی ما در بالاترین سطح بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و از این بابت مردم نباید نگران باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» در حاشیه برگزاری نماز عید سعید فطر در حسینیه امام رضا (ع) در گفتگو با صدا و سیما گفت: اکنون بزرگترین و مهمترین جبهه‌ای که مردم و مسئولان باید به سمت آن بشتابند و مشکل را حل کنند، جبهه اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه هیچ کس نباید نگران حوزه دفاع باشد گفت: این از حرکت‌های دشمن برای انحراف اذهان است که مردم را از بابت امنیت نگران کند، مردم نباید نگران باشند و در حوزه دفاعی هم کسی نباید نگرانی داشته باشد بلکه همه باید به سمت حل مشکلات اقتصادی حرکت کنیم.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: امروز بحمدالله، ایران قدرتمند است و کسی نباید در این بخش نگران باشد. دشمن نگران است، اما ما به هیچ وجه نگران نیستیم.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین و مهم‌ترین جبهه‌ای که داریم و مردم و مسئولان باید به این سمت بشتابند و مشکل را حل کنند، جبهه اقتصاد است، هیچکس نگران حوزه دفاع نباشد.

 

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: مشکل ما اکنون اقتصاد است، همه باید به این سمت بروند و در حوزه دفاعی، کسی نباید نگران باشد. آمادگی دفاعی ما در بالاترین سطح بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است؛ هرچند دشمن نگران است، اما ما به هیچ وجه نگران نیستیم.

 

وی گفت: امسال جای خالی حاج قاسم سلیمانی را احساس می‌کنیم، اما نسل سوم که اوایل انقلاب را ندیده اند، تهدید شیوع ویروس  کرونا را به فرصت تبدیل کردند./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حاجی زاده سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه نباید نگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهار کرد: آمادگی‌ای که امروز جنکنده‌های سوخو۲۴ ما دارند، از هر زمان دیگری بهتر است و این شامل حال بقیه پرنده‌های ما نیز می‌شود.

وی افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطای راهبردی کند، ضربه‌ای می‌خورد که قابل جبران نخواهد بود.

امیر واحدی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها، چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها، آمادگی صد درصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی یک سیلی و تنبیه بود. توصیه می‌کنیم دشمن کاری نکند که با یورش بزرگ و همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران مواجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند