Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@07:36:48 GMT

بازیکنی که مدالش را برای خرید مواد فروخت!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۳۴۴

بازیکنی که مدالش را برای خرید مواد فروخت!

فلاویو دونیزته، مدافع سابق باشگاه سائوپائولو در اعترافی عجیب می‌گوید در زمانی که برای این تیم بازی می‌کرده مدتها به کوکائین اعتیاد شدید داشته تا جایی که حتی مدال طلای جام باشگاه‌های جهان خود را فروخته تا خرج اعتیادش کند.

در سال 2005 که سائوپائولو با قهرمانی در لیگ برزیل و سپس قهرمانی در رقابتهای کوپا لیبرتادورس، راهی جام باشگاه‌های جهان شد تا به مصاف لیورپول برود در این تیم برزیلی بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سائوپائولو در آن مسابقه هم لیورپول را شکست داد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دونیزته در اعتراف جنجالی خود می‌گوید در آن زمان، در عین فوتبال بازی کردن حرفه‌ای برای سائوپائولو، اعتیاد شدید داشته تا جایی که مدال طلایی که در جام باشگاه‌های جهان دریافت کرده را به فروش رسانده تا پول آن را صرف اعتیادش کند.

او در این باره به رسانه برزیلی گلوبواسپورته گفت: مدال طلای جام باشگاه‌های جهانم را فروختم تا مواد بخرم. آنهم به 7هزار رئال برزیل یعنی چیزی حدود 3500 دلار. همه آن پول را با خرید مواد هدر دادم. هر چه پول دستم می‌رسید اینطور به باد می‌دادم.

مدافع سابق سائوپائولو در ادامه گفت: به کوکائین اعتیاد شدید داشتم. همه چیزم را باختم. مواد از هر چیز دیگری برایم مهمتر بود. کم کم همه چیزم را از دست دادم. همه پس‌اندازم خرج شد و احساس می‌کردم به ته خط رسیده‌ام.

دونیزته 36ساله که چندین سال است فوتبال را کنار گذاشته، این روزها اعتیاد را ترک کرده و به عنوان باغبان در شهر سائوپائولو کار می‌کند. او همچنان رویای بازگشت به میادین فوتبال را در سر دارد.

منبع: ورزش 3

منبع: فرارو

کلیدواژه: سائوپائولو جام باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز با این هم تیمی‌ها دیوانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی بورنموث به مصاف این تیم رفت و در نهایت با تساوی 2-2 برابر حریف متوقف شد تا باز هم در کسب پیروزی ناکام باشد. 

فرناندز ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل شیاطین سرخ را به ثمر برساند اما تلاش‌های او برای کسب سه امتیاز این بازی کافی نبود و آنها نتوانستند به نتیجه‌ای که در پی آن بودند برسند. هرچند درخشش این ستاره پرتغالی از چشم فوتبال‌دوستان و کارشناسان پنهان نماند. 

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« برونو با انتقادهای زیادی روبرو است که به نظر می‌رسد بخشی از آن غیرمنصفانه است. وقتی بازی او را نگاه می‌کنم بازیکنی را می‌بینم که واقعا برای تیمش ارزش و اهمیت قائل است. 

او گاهی از سر ناامیدی رفتاری با دیگر بازیکنان دارد و از آنها می‌خواهد که کارشان را درست انجام دهند اما اگر من جای تن‌هاخ باشم و در یونایتد بمانم، سعی می‌کنم فرناندز را حفظ کنم چون او بازیکنی است که باید تیم را حول محورش ساخت و روی او حساب کرد. 

فرناندز با تمام توان برای تیمش می‌جنگد و گاهی حتی خودش را در شرایطی قرار می‌دهد که نباید اما به خوبی می‌توانید ببینید که بازیکنانی که در اطرافش حضور دارند باعث می‌شوند که او دیوانه شود و همیشه به دنبال این است که بهترین بازی را از آنها بگیرد.»

دیگر خبرها

  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو
  • جایگاه میوه و سبزیجات در رژیم‌های غذایی
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • تدوین راهنمای درمان و کاهش آسیب اختلالات مصرف مواد افیونی
  • خرید نهال گردو ژنوتیپ با تخفیف ویژه و مشاوره پس از فروش
  • میلان را به رئال، بارسا و سه پیشنهاد دیگر ترجیح دادم
  • آگهی عجیب و غریبی که به شدت جنجالی شد
  • برونو فرناندز با این هم تیمی‌ها دیوانه شده است!
  • چلسی ضرر کرد، بولی هتلش را فروخت!
  • مردی که دنیا را فروخت