Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی در حکمی خطاب به علیرضا ایزدی نوشته است:

نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین‌الملل منصوب می‌شوید.

برقراری ارتباط منسجم و مؤثر با مدیران و کارکنان محترم، اهتمام در راستای تمشیت صحیح امور، ارتقای سطح کیفی حوزه، افزایش بهره‌وری و ارائه گزارش‌های بهنگام، پیگیری دستورها و مصوبات، تنظیم فعالیت‌های مرتبط با وزارتخانه و برقراری ارتباط مؤثر و پویا با مراجعان و جلب رضایت آن‌ها و ارائه مشاوره و پیشنهادهای سازنده به اینجانب، ایجاد بسترهای مناسب برای تحقق اهداف وزارتخانه با تأکید بر دیپلماسی فرهنگی، متناسب با رهیافت‌های جدید جامعه جهانی، هماهنگی و همکاری مستمر با سازمان‌های تخصصی مرتبط، حضور فعال و مؤثر هیئت‌های رسمی در مجامع بین‌المللی، تهیه و تنظیم تمامی اسناد حقوقی بین‌المللی، ارتباط هوشمندانه، به‌هنگام و تعامل سازنده با سایر کشورها و هماهنگی و انجام فعالیت‌های بین‌المللی وزارتخانه از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف وزارتخانه اهتمام لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزونتان را در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

ایزدی پیش از این مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی و قبل‌تر از آن مدیرکل میراث فرهنگی استان خوزستان بود.

کد خبر 4933381 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا ایزدی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا میراث فرهنگی ترجمه ادبیات جهان گردشگری ادبیات معرفی کتاب رایزنی فرهنگی کتابفروشی خبرگزاری مهر ادبیات کودک و نوجوان خانه کتاب موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۰ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در مازندران ۹ میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۳۶ نفر شب اقامت اسکان یافتند.

حسین ایزدی افزود: از ۲۳ اسفند تا ۸ فروردین ماه سال جاری ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۳۶ نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های مازندران اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدید‌های نظارتی در سامانه جانا ۸۸۹ فقره ثبت شده است افزود: تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی ۲۶۳ هزار و ۳۲۸ نفر بوده و میزان بازدید تفریحی ۹۹ هزار و ۴۷۹ نفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بازدید از اماکن طبیعی را یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۹۴۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد: بازدید از اماکن مذهبی به ۷۷ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

ایزدی همچنین گفت: تعداد بازدید از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی هم ۱۵ هزار و ۵۵۷ نفر بوده و از موزه‌ها نیز ۴۲ هزار و ۶۵۷ نفر بازدید داشتند.

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر حوزه سیستان به مناطق ییلاقی
  • وزیر ارشاد: در دولت خط‌کشی‌های وزارتخانه‌ای و نهادی نداریم
  • ثبت ۱۰ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران
  • هراس صهیونیست‌ها از افشای هویت خود در رویدادهای بین‌المللی
  • فناوران به کدام حوزه‌ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم
  • ثبت اقامت حدود ۸ میلیون ۸۸۸ هزار نفر _ شب در گیلان
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • چند گردشگر خارجی به گیلان آمدند؟
  • چهارمحال و بختیاری میزبان رویداد گردشگری در سطح ملی یا بین‌المللی باشد