Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر روز یکشنبه در حاشیه آخرین مرحله توزیع کمک مومنانه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همزمان با پایان ماه مبارک رمضان در آستانه عید سعید فطر بیش از پنج هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح شهرستان در حال توزیع است.

سرهنگ حسن پورقربان گفت: بسته های معیشتی در سه مرحله در ابتدای ماه مبارک رمضان، نیمه رمضان همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی خانوارهای نیازمند به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: همزمان با عید سعید فطر آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه در نقاط مختلف شهرستان در حال توزیع است.

پورقربان افزود: کمک مومنانه در راستای دستگیری از نیازمندان در سطح شهرستان بهشهر همچون سراسر کشور اجرایی شد که توانست بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیر را بطرف کند. 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: با شیوع کرونا و براساس فرمایشات رهبری ، مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، مرحله رزمایش کمک مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان در بهشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شد و عید فطر عید بندگی خدا آخرین روز توزیع این بسته های معیشتی در بین نیازمندان است.

براساس آمار رسمی تا پایان روز شنبه سوم خردادماه جاری در مجموع در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندرانحدود ۳۰۰ بیمار با وضعیت حاد تنفسی و مبتلا به ویروس کرونا همچنان تحت درمان قرار دارند.

برچسب‌ها عید سعید فطر ویروس کرونا مازندران کمک های مردمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر ویروس کرونا مازندران کمک های مردمی عید سعید فطر ویروس کرونا مازندران کمک های مردمی عید سعید فطر کمک مومنانه عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند

  محمدرضا ریگی مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام شهرستان خاش  بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن امکانات آموزشی و مساعد نبودن وضعیت اقتصادی خانواده قادر به ادامهٔ تحصیل نیستند که مؤسسه با شناسایی و جذب آنها و بورسیه شدن سعی دارد هیچ دانش‌آموز مستعد و پرتلاشی که به دلایل مالی از ادامه تحصیل بازمانده در سطح شهرستان از آموزش محروم نماند.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و کم‌کردن آلام نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت مؤسسه اقدام به اهدای ۱۲۶ سبد معیشتی به دانش‌آموزان کرده است تا گوشه‌ای هرچند اندک از مشکلات این خانواده‌ها رفع گردد.
ریگی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اولیه موردنیاز خانواده‌ها و خشکبار بوده که تهیه آنها از پیش از نوروز آغاز و در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع شد.

مدیر عامل دارالاکرام اظهار کرد: دارالاکرام خاش حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل و فاقد سرپرست مؤثر علاوه بر واریز بورسیهٔ تحصیلی با ارائهٔ خدمات پنج‌گانه در حوزه‌های سلامت، معیشت، کارآفرینی، روان‌شناسی، فرهنگ و هنر و ورزش همراه و یاری‌دهنده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است.

ریگی با اشاره به اهمیت آموزش و تحصیل گفت: مؤسسه‌ها و خیریه‌ها با کمک و تحت پوشش قراردادن دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل و نیازمند می‌توانند آینده‌ای روشن را برای این دانش‌آموزان ترسیم کنند که این اقدام به‌جز پاداش و اجر دنیوی اندوختهٔ خوبی برای آخرت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر