Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@23:21:52 GMT

جان باختن 8 نفر بر اثر تصادف دو دستگاه پژو

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۴۴۴

ساعت 24 -رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: به علت تصادف دو دستگاه پژو پارس و 405 در آزادراه امیرکبیر محدوده کاشان 8 نفر جان باختند.

حسین پورقیصری اظهار کرد: ساعت 4 صبح امروز دو دستگاه پژو پارس و 405 در آزادراه امیرکبیر محدوده کاشان با هم برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به تخطی از سرعت غیر مجاز سواری پژو پارس، گفت: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان پژو پارس و 6 نفر از سرنشینان پژو 405 جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تصادف پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان / ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد و جان باختن ۳۶ نفر

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۱۷ درصدی مجموع تصادفات در جاده‌های استان طی مدت ۱۴ روز اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی یعنی از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا روز گذشته هشتم فروردین ۱۴۰۳، حدود ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده است و در این بین یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۲۳۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان و یک میلیون و ۵۶۱ هزار و ۳۱۹ دستگاه وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

وی افزود: بر اساس آمارهای به دست آمده در مجموع طی مدت ۱۴ روز اجرای طرح نوروزی، ۱۲۵۹ فقره تصادف در جاده‌های استان اصفهان رخ داده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به وقوع ۲۹ فقره تصادف فوتی و جان باختن ۳۶ نفر در این تصادفات ادامه داد: از نظر میزان وقوع تصادفات فوتی و تعداد جان باختگان در صحنه تصادف به ترتیب با افزایش ۳۸ و ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

هاشمی‌فر از وقوع ۲۷۳ فقره تصادف جرحی با ۴۲۱ نفر مجروح خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه حال عمومی برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است، احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها نیز وجود دارد.

وی نداشتن توجه به جلو با ۸۸ درصد را بیشترین علت وقوع تصادفات جاده‌ای استان ذکر کرد و گفت: واژگونی و خروج از جاده نیز با ۷۰ درصد بیشترین نوع وقوع حوادث جاده‌ای در این مدت بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: محور اصفهان - شیراز، محور شاهین شهر - کاشان، محور فولادشهر، آزادراه امیرکبیر، محور کاشان - قم، محور کوهپایه، محور اصفهان - شهرکرد، محور موته - گلپایگان، محور خور - جندق و محور دامنه، پرتصادف‌ترین محورها و جاده‌های استان در ۱۴ روز طرح نوروزی است.

هاشمی‌فر با بیان اینکه ۵۵ درصد از خودروهای حادثه دیده غیر بومی و ۴۵ درصد بومی بودند، اضافه کرد: ۴۵ درصد از تصادفات در شب و ۵۵ درصد در روز اتفاق افتاده و ۵۷ درصد تصادفات نیز بین ساعات ۱۵ عصر تا ۲۰ شب رخ داده است.

وی با بیان اینکه رعایت دقیق قوانین و مقررات توسط رانندگان می‌تواند از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم در طول مسیر به تابلوها و علائم جاده‌ای توجه کنند، جاده را بخشی از سفر و گشت و گذار خود بدانند و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز و تمام حواس خود را به جلو معطوف و از هر عملی که باعث حواس‌پرتی می‌شود، خودداری کنند.

کد خبر 740029

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان / ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد و جان باختن ۳۶ نفر
  • تصاویری ترسناک از تصادف در جاده‌های ایران در نوروز | چند نفر جان‌ باختند؟
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان