Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:04:36 GMT

عیادت فرمانده کل ارتش از جانبازان شناور کنارک + عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۵۳۰

عیادت فرمانده کل ارتش از جانبازان شناور کنارک + عکس

به گزارش جماران؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با عیادت از جانبازان نیروی دریایی ارتش و بررسی روند درمانی آنها، بهبودی جانبازان و صبر و اجر برای خانواده معظم شهدای نیروی دریایی را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران عبدالرحیم موسوی شناور کنارک سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • ◄ 21 سرنشین کشتی خارجی در آب های جاسک نجات یافتند
  • (عکس) تیپ کت و شلواری فرمانده کل ارتش در یک مراسم
  • ناوگروه‌های ایران در کدام دریاها هستند؟
  • تبدیل بزرگترین بندر زغال‌سنگ جهان به نیروگاه باد دریایی شناور
  • تبدیل بزرگترین بندر زغال‌سنگ به نیروگاه باد دریایی شناور