Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ چهارم خرداد ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیانوش جهانپور در نشست خبری خود که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه چهارم خرداد ماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۱۸۰ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از بین افراد مبتلا به کووید ۱۹، دو هزار و ۶۱۵ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانی بستری و در وضعیت بحرانی هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۱۰۵ هزار و ۸۰۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها تاکنون مثبت اعلام شده، از میان ۸۰۰ هزار تست انجام شده در ۱۳۰ آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت تشخیص داده شده‌اند.

وی تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۵۸ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا هفت هزار و ۴۱۷ نفر جان باخته‌اند.

جهانپور با بیان اینکه از تعداد مبتلایان شناسایی شده ۳۶۴ مورد در موارد بیمارستانی و یک هزار و ۸۱۶ مورد در مراکز درمانی سرپایی ۱۶ ساعته بوده است، ادامه داد: باید توجه داشت که وضعیت در خوزستان همچنان قرمز است، ۱۴ استان فاقد فوتی ناشی از بیماری و هشت استان تنها یک مورد فوتی قطعی را گزارش کرده‌اند.

کد خبر 425372

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در ایران آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران ابتلا به کرونا بهبود بیماری مرگ و مير شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ

مسئولان در ریاست صحت عامه ولایت بلخ از افرایش تعداد بیماران مبتلا به سرطان خبر می‌دهند.

مسئولان بخش سرطان شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی می‌گویند که در سال ۱۴۰۲ حدود چهار هزار و ۹۱۲ بیمار مبتلا به سرطان به این شفاخانه مراجعه کرده‌اند.

به گفته‌ مسئولان، این تعداد در سال ۱۴۰۱ خورشیدی فقط دو هزار و ۶۱۳ نفر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران