Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:27:09 GMT

وزارت راه، خرید ماشین آلات راهسازی از هپکو را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۶۷۰

وزارت راه، خرید ماشین آلات راهسازی از هپکو را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، امیر صباغ شب گذشته (۳ خرداد) در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما گفت: کمیته فنی در ریشه یابی مشکلات شرکت هپکو را تشکیل دادیم و ریشه این مشکلات شناسایی شده است.

وی ادامه داد: قرار شد واردات ماشین آلات دست دوم مشابه تولید هپکو، کلاً ممنوع شود تا بتوانیم از این طریق، بازار داخل را برای تولیدکننده‌های داخلی باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغ با اشاره به سفارش‌های مختلف تولید برای شرکت هپکو، گفت: یک نوع سفارش برای شهرداری هاست که از طریق وزارت کشور انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین سفارش وزارت راه برای ماشین آلات راه سازی است که بر اساس مصوبه آذر ماه دفتر معاون اول ریاست جمهوری انجام شده و وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی آن را تأیید کرده است.

صباغ ادامه داد: سفارش سوم مربوط به خود ایمیدرو و حوزه معدن است که از طریق معادن بزرگ کشور زیر نظر ایمیدرو انجام می‌شود.

مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) گفت: شرکت هپکو بخش مهندسی و ساخت تجهیزات هم دارد که اجرای بخشی از طرح‌های توسعه‌ای کشور را می‌توانیم به این شرکت واگذار کنیم تا به بازیابی این شرکت کمک کنیم.

کد خبر 4933319 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت راه و شهرسازی ایمیدرو هپکو اراک ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت قیمت دلار بورس حسین مدرس خیابانی بانک مرکزی ایران تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی سهام عدالت قیمت سکه بهار آزادی مرکز مدیریت راه های کشور ایالات متحده آمریکا بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش از این اعلام شده بود تاریخ آن به تعویق افتاده، از امروز (پنجم اردیبهشت) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمام دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا، می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا نهم شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع و ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 747419

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد