Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@20:19:21 GMT

حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران عید فطر در قدس + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۷۴۶

حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران عید فطر در قدس + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران؛ نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) ضمن ممانعت از برپایی نماز عید فطر در مسجدالاقصی، نمازگزاران فلسطینی را در ورودی "باب الاسباط" مورد ضرب و جرح قرار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری المیادین، نظامیان اسرائیلی با حضور گسترده در صحن‌های مسجدالاقصی با نصب موانعی مانع از ورود نمازگزاران عید فطر به مسجدالاقصی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال تنها کارمندان اداره اوقاف اسلامی در قدس توانستند نماز عید فطر را درمسجدالاقصی اقامه کنند.

نماز عید فطر هر ساله با حضور ده‌ها هزار نفر در صحن‌های مسجدالاقصی برگزار می‌شود ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دلیل بسته شدن مسجدالاقصی امکان برپایی نماز عید همچون سال‌های گذشته وجود نداشت، در عین حال مقامات رژیم صهیونیستی با برگزاری محدود نماز عید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز مخالفت کردند.

از سوی دیگر نمازگزاران فلسطینی در نوار غزه با رعایت توصیه‌های پزشکی و تحت تدابیر پیشگیرانه جنبش حماس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، نماز عید فطر را در مساجد این منطقه برگزار کردند.

حجم ویدیو: 6.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عید فطر فلسطین قدس مسجدالاقصی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق»

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر توئیت یحیی ابوزکریا روزنامه‌نگار جهان عرب‌ که از ایران برای پاسخ‌دهی به حمله تروریستی صهیونیست‌ها در دمشق قدردانی کرده است، نوشت: «نتیجه راه مجاهدانه انقلاب اسلامی»

شب گذشته ایران صدها موشک و پهپاد را از خاک خود به اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. این اقدام ایران در پاسخ به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق که به شهادت دو مستشار ارشد ایرانی و همراهان آنان انجامید، صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • عبور موشکهای ایران از بالای مسجدالاقصی و این قاب تاریخی
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده باوجود تداوم حمله‌ها
  • حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده با وجود تدام حمله‌ها
  • آخرین آمار شهدا، زخمی‌ها و خسارت‌ها در غزه
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق»