Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:11:52 GMT

توزیع ۸۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان شیروان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۷۶۱

توزیع ۸۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان شیروان

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پویش به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا که با مشکلات اقتصادی مواجه اند یا شغل خود را از دست داده اند، است و در این راستا هماهنگی‌هایی لازم برای توزیع این میزان بسته غذایی بین سپاه، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم شهر دارالمصلین پیش از دستور رهبر معظم انقلاب نیز کمک‌های فراوانی در قالب بسته‌های معیشتی انجام داده بودند، گفت: امروز نیز و در دومین مرحله با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در این امر خداپسندانه شرکت کرده‌اند.

فرمانده سپاه شیروان گفت: مردم این شهرستان همانند دفاع مقدس در پشتیبانی از رزمندگان نقش به سزایی داشتند امروز نیز بعد از دستور رهبر معظم انقلاب در راستای کمک مومنانه پیشگام هستند.

سرهنگ ریحانی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۲ هزار بسته غذایی و بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مواسات، سپاه، گروه های جهادی و خیرین در بین خانواده های نیازمند در قالب طرح مواسات_همدلی_کمک_مومنانه توزیع شده است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا رزمايش شیروان پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رزمايش شیروان ویروس کرونا رزمايش شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد