Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حلول ماه شوال برای این مرجع تقلید شیعه به اثبات رسیده است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حلول ماه شوال برای این مرجع تقلید شیعه به اثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری: عید فطر روز عزت‌آفرینی کشورهای اسلامی استقم| عضو خبرگان رهبری: عید فطر انسجام مسلمانان در چارچوب دین را رقم می‌زنداقامه نماز عید فطر در قم از قاب دوربین

در این اطلاعیه آمده است:

رؤیت هلال ماه شوّال برای آیت‌الله مکارم شیرازی بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده اثبات‌شده و امروز چهارم خرداد 99 روز عید فطر است

انتهای پیام/451/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان الاقصی فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کرد

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس، گفت: اثر طوفان الاقصی نمایش فلج بودن بازدارندگی دشمن را اثبات کرد و سپس پوچ بودن این ادعای دشمن را که ما هشدار زودهنگام داریم، را به باد داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، خالد القدومی ظهر امروز در نشست تحلیلی و پژوهشی طوفان الاقصی و وعده صادق با قدردانی از حوزه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون (س) و امام‌جمعه شهریار به دلیل اهتمام آنان به تبیین موضوع طوفان الاقصی و وعده صادق برای فعالان فرهنگی، اظهار داشت: 200 روز از طوفان الاقصی گذشته است و امروز ببینیم از کجا به کجا رسیدیم و اهداف و نتیجه طوفان الاقصی تا امروز چه بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از متخصصان صهیونیستی داستان هفتم اکتبر را خلاصه کرد و عملیات طوفان الاقصی را یک ضربه سهمگین به ستون‌های امن اسرائیلی دانست، افزود: ستون‌های امن یعنی هشدار زودهنگام در اسرائیل قبل از حمله نیرو‌های مقاومت که این رژیم یک دیوار میلیاردی ساخته است و توسط آن غزه را محاصره و این دیوار ضد تونل با سنسورهای الکترونیکی اجازه تردد حتی یک مگس از طرف غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی را نمی‌دهد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی با مهندسی دقیقی رقم خورد که یک‌ هزار و 200 مجاهد تا 40 کیلومتر داخل اراضی فلسطین اشغالی رفتند و این دیوار بازدارنده نبود.

 القدومی با بیان اینکه در کیبوتص و در روز عملیات جشنی به نام شبات بر پا بود گفت: پس از اتمام جشن همه در خواب بودند و ژنرال‌ها در 30 کیلومتری مرز غزه و مناطق اشغالی مشغول دیدبانی و کنترل الکترونیکی منطقه بودند که ناگهان پهپاد و گلایدرها را دیدند که به سمت آن‌ها در حرکت است و به خیال اینکه امنیت منطقه به دلیل دیوار غزه و گنبد آهنین و سنسورهای مهم تعبیه شده از نظر پدافندی بسیار قوی است.

 وی در ادامه با اشاره به اثرات طوفان الاقصی ابراز داشت: نخستین اثر طوفان الاقصی نمایش فلج بودن بازدارندگی دشمن را نشان داد و سپس پوچ بودن این ادعای دشمن را که ما هشدار زودهنگام داریم، را به باد داد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس با بیان اینکه دنیا نظاره‌گر رسیدن حماس با تمام ادعاهای اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی بود گفت: مجاهدان حماس حداقل 50 کیوسک اسرائیلی را تصرف و هزار سرباز صهیونیستی را به هلاک رساندند.

القدومی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از گذشت 200 روز نتوانستند جنگ را به نفع خودشان تمام کنند، عنوان کرد: طوفان الاقصی نمایشی از توان موشکی، گلایدری، پهپادی، روایت‌گری و حاکمیت در فضای مجازی حماس و نیروهای مقاومت و رشادت مردم فلسطین بود.

وی با بیان اینکه 60 هزار نفر از 9 میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت فلسطین حافظ قرآن هستند، افزود: 1200 مجاهد در عملیات 7 اکتبر طوفان الاقصی 500 نفر حافظ قرآن بودند که 400 نفر آن‌ها شهید شدند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس، تصریح کرد: جوانان فلسطین می‌توانند در شهرک‌های صهیونیستی روزی 200 دلار کار کنند، اما درآمد را رها کرده و دنبال جهاد هستند تا حقانیت خود دفاع کنند.

القدومی با بیان اینکه 600 روستای فلسطین توسط رژیم صهیونیستی حذف شد و این یک هولوکاست واقعی است گفت: 57 کشور در جهان همایش و نشست تاریخی برگزار کردند ولی نتوانستند حتی یک بطری آب به مردم غزه برسانند.

نابودی هیمنه پوشالی تصور شکست ناپذیری اسرائیل در جهان عرب

در ادامه این نشست مجید مسعودی با اشاره به جنگ اعراب با اسرائیل در سال 1967 که باعث کاریزماتیک شدن چهره جمال عبدالناصر به دلیل مدیریت جنگ با اسرائیل شد، گفت: این جنگ باعث شکست اعراب مواجه شد و بعد از آن جنگ جولان را از سوریه، باختری را از اردن، صحرای سینا و غزه را از مصر گرفت.

وی با اشاره به عملیات شگرف وعده صادق ادامه داد و تصریح کرد: فن آوری‌های کاملاً به روز جنگی و دفاعی سه لایه گنبد آهنین برای موشک‌های کوتاه و دور برد و بالستیک فلاخن، داوود و پیکان و کشورهای فرانسه آمریکا، انگلیس، اردن، عربستان مشارکت مستقیم در پدافند و کمک رژیم صهیونیستی بودند.

معاون فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب قم با بیان اینکه در نگاه مردم دنیا عملیات وعده صادق با یک ابر قدرت سلاح‌های پیشرفته مواجه بود ابراز داشت: اهمیت تبیین عملیات وعده صادق و پیروزی بین آحاد مردم به خطر جدی روایت سازی در فضای مجازی توسط معاندین پرداخته شده‌ است.

مسعودی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران وزیر امور خارجه‌ای داشتیم که بارها اذعان می‌کرد دشمن سلاح‌هایی دارد که اگر به ایران بزنند تهران یکجا نابود می‌شود که قدرت رسانه‌ای دشمنان روایت سازی می‌کند ولی در کشور در جنگ روایت‌ها و جنگ نرم عقب هستیم.

وی با تأکید بر شکست هیمنه قدرت نرم و رسانه دشمنان گفت: شنیدن قدرت جمهوری اسلامی ایران از زبان دشمن زیبا است و افسر آمریکایی در توئیتی؛ ایران هزینه موشک‌ها را از کشتی مصادره شده اسراییلی به دست آورد نمونه بارز آن بود.

تشکیل وطن یهودی به درخواست انگلیس

در ادامه زهرا ایمانی با اشاره به تاریخچه اشغال فلسطین به دست اسرائیل، گفت: بر اساس توافقنامه‌ای بین انگلیس و فرانسه در سال 1916 منطقه شامات (سوریه و عراق و لبنان و اردن و غیره) میان این دو کشور تقسیم شد و فلسطین را مسکوت گذاشتند و به آینده موکول کردند.

وی با بیان اینکه در سال 1917 وزیر خارجه انگلیس وعده تشکیل وطنی را در بخشی از فلسطین به یهودیان داد و بیانیه مشهور آن را صادر کرد که ننگین‌ترین بیانیه در تاریخ سیاسی جهان است افزود: متن بیانیه این است که دولت نسبت به تأسیس یک وطن ملی برای قوم یهود در فلسطین نظر مساعد دارد و بیشترین تلاش خود را برای تسهیل دستیابی به این هدف به کار خواهد گرفت.

پژوهشگر حوزه و دانشگاه تصریح کرد: یهودیان فلسطین فقط 11 درصد مردم را تشکیل می‌دادند و عملاً یهودیان از دیگر نقاط جهان به فلسطین آمده و بر دیگران مسلط شدند.

ایمانی تصریح کرد: انگلیس و غرب از آزار یهودیان به ستوه آمده بودند لذا این کار را انجام دادند تا از آزار آن‌ها رها شوند و خاک‌ریز اول خود را در منطقه نیز ایجاد کردند.

 وی ادامه داد: در جنگ 33 روزه در هنگام کنفرانس مطبوعاتی خانم رایس در بیروت، اسرائیل از بمب‌های سه‌ هزار کیلویی در جنوب لبنان استفاده کرد که لرزش آن تا بیروت فهمیده می‌شد. خانم رایس در آن نشست گفت: «این صداهایی که می‌شنوید مژده تغییر و اصلاحات جدید در منطقه و درد زایمان خاورمیانه جدید است.» اما اسرائیل نتوانست خاورمیانه جدیدی بر اساس آنچه که می‌خواست ایجاد کند.

پژوهشگر حوزه و دانشگاه بیان کرد: برای رژیم غاصب صهیونیستی افزایش جمعیت شهرک‌نشین‌ها بسیار حائز اهمیت است و سیاست‌های خود را بر محور افزایش جمعیت تعریف می‌کنند.

ایمانی با بیان اینکه اثر طوفان الاقصی و وعده صادق در قدم اول نابودی امنیت روانی برای شهرک‌نشینان بود گفت: هم‌اکنون شاهد مهاجرت بی‌سابقه ساکنان اراضی اشغالی به کشورهای دیگر از جمله امارات متحده عربی هستیم ولی مردم فلسطین با وجود بمباران وحشیانه و کشتارهای بی‌سابقه هرگز حاضر به ترک وطن و پناهندگی به دیگر کشورها نشدند.

پژوهشگر حقوق بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: وزیر دفاع رژیم صهیونیستی گالانت گفته است «نه غذا، نه آب و نه برق به غزه دیگر وارد نمی‌شود و این حیوانات انسان‌نما باید از بین برود» در همین جمله گالانت سه جرم بین‌المللی تعریف شده است که نخست کیفر دست جمعی است و مصداق جنایت علیه بشریت است، دوم کلمه حیوانات بشر‌نما یک نژادپرستی است، سوم: قتل عام و پاکسازی نژادی در کلمه باید از بین بروند وجود دارد.

گفتنی است، نشست تحلیلی، پژوهی واکاوی از طوفان الاقصی تا وعده صادق در تغییر موازنه قدرت در منطقه و جهان در مهدیه امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار، با حضور معاون فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب قم، خالد القدومی نماینده جبهه مقاومت اسلامی حماس و اکرم ایمانی پژوهشگر حوزه و دانشگاه برای جمع کثیری از اساتید حوزه و دانشگاه، محققین و طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران به همت حوزه علمیه خواهران حضرت نرجس خاتون (س) و ستاد نماز جمعه شهریار برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کرد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان