Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عدالت بهرامی در این باره اظهار کرد: کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

وی ادامه داد: کمیته امداد از سال‌های قبل برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۵۲ فقره کمک هزینه تأمین جهیزیه با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد.

بهرامی بیان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، برگزاری همایش‌های ازدواج آسان و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به جوانان تحت حمایت بوده است.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 4933421

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان مرکزی عدالت بهرامی کمک هزینه جهیزیه ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور  ارزش جهیزیه ها و لوازم ضروری را در مجموع 25 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: : به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و ۱۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

وی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون، ۱۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود