Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آخرین جزئیات زلزله 5.2 ریشتری دوگنبدان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، حوالی دوگنبدان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این راستا عنوان کرد: «طبق بررسی‌های صورت گرفته زلزله ظهر امروز خسارت زیادی به منازل مردم وارد کرده است، اما خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وحید محمدی‌‌تبار بیان کرد: «فرمانداری گچساران، هلال احمر و بنیاد مسکن باید خسارات وارد شده را بررسی کرده و در کمترین زمان ممکن این خسارات را به فرمانداری اعلام کنند.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: زلزله استان کهگیلویه و بویراحمد دوگنبدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خردافزود: آبیاری های غیرمتعارف با استفاده از آب فاضلاب انجام و این امر افزون بر آلودگی زمین منجر به تهدید سلامت مصرف کنندگان هم می شود. وی با اشاره به اینکه براساس آماری که پارسال دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف در استان تنها در نیمه نخست پارسال انجام شده است افزود: بازنگری در این شیوه ضرورت دارد. مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استفاده بی رویه از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی اگرچه در بیشتر نقاط کشور حال زمین را بد کرده است اما این رویه در استان هم مشکل ساز شده و ضرورت دارد تا برای مدیریت آن برنامه ریزی اصولی انجام شود. وی تاکید کرد: برای بهبود حال زمین فرهنگ استفاده از ظروف یکبار مصرف به صورت روزانه باید از زندگی مردم حذف شود که البته این امر افزون بر مشارکت شهروندان نیازمند حساسیت بیشتر مسئولان است. جاودان خرد عنوان کرد: جایگزینی کیسه های پارچه ای به صورت جدی و فراگیری با کیسه های پلاستیکی در واحدهای صنفی مانند نانوایی ها نخستین گام برای تحقق این مهم محسوب می شود.  

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • بهاباد امروز لرزید
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد