Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: مردم در ماه رمضان و با وجود شیوع کرونا با رعایت مسائل بهداشتی از معنویت و ارتباط با خدا غافل نشدند که جای قدردانی و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس آیت‌الله سیدابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی که به مناسبت عید سعید فطر انجام شد ضمن تبریک این عید، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان امسال با وجود کرونا متفاوت بود و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات تعطیل شد اما مردم باوجود شیوع کرونا با رعایت مسائل بهداشتی از معنویت و ارتباط با خدا غافل نشدند که جای قدردانی و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله طباطبایی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که روز عید فطر را روز دریافت جائزه الهی عنوان کرده بودند، تأکید کرد: برندگان مسابقه الهی در روز عید فطر جائزه خود را دریافت می‌کنند که همانا بهره‌مندی از مغفرت و تقرب الهی است.

وی ادامه داد: کسانی که در این مسابقه مردود شدند وای به حالشان که پیامبر (ص) در وصف آنها فرمودند: شقی و بیچاره کسی است که در ماه رمضان از غفران الهی محروم شود.

آیت‌الله طباطبایی عدم فراموشی زحمات شهدا را بر همگان ضروری دانست و‌ افزود: شهدای ما با نثار خون مطهر خود برای ما عزت، کرامت، شرافت و امنیت آوردند.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا را نباید فراموش کنیم چرا که حق بزرگی بر گردن تک‌تک ما دارند.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود از همه کسانی که در احیای روز جهانی قدس تلاش کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان سوریه نماینده ولی فقیه عید فطر نماینده ولی فقیه در سوریه عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی بیان کرد: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشورهای بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

کد خبر 6084340

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است
  • دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند
  • هویت سپاه با انقلاب اسلامی گره خورده است