Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:39:08 GMT

نوید‌کیا به رقیب سپاهان «بله» می‌گوید؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۲۴۲

نوید‌کیا به رقیب سپاهان «بله» می‌گوید؟

خبرگزاری میزان- خبرهای زیادی از اصفهان در رابطه با مذاکرات بین برخی افراد تصمیم‌ساز برای بازگرداندن محرم نویدکیا به سطح اول فوتبال این استان شنیده می‌شود. تاریخ انتشار: 15:25 - 04 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۰۳۱

خبرگزاری میزان - طبق شنیده‌ها مدیران باشگاه ذوب‌‎آهن اصفهان در دو مقطع زمانی مختلف با محرم نویدکیا مذاکراتی داشته‌اند که مقطع دوم همین چند روز قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک مقطع زمانی که علیرضا منصوریان از ذوب‎آهن اصفهان رفتنی شد، مسئولان این باشگاه با نویدکیا کاپیتان پیشین سپاهان و چهره سرشناس فوتبال استان اصفهان صحبت کردند، اما نزدیکان این بازیکن می‌گویند او به خاطر سپاهان به تیم رقیب نرفت. حالا هم که رادولوویچ با باشگاه اصفهانی قرارداد بسته، شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ذوبی‌ها دوباره با محرم تماس گرفته‌اند و منتظر پاسخ او هستند.

تفاوت این دو مقطع زمانی مختلف در این است که حالا بازی‌های رفت و برگشت سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان انجام شده و لازم نیست نویدکیا مقابل تیم سابقش روی نیمکت بنشیند. از سوی دیگر، هنوز این نگرانی برای باشگاه‌ها وجود دارد که قطع همکاری با مربیان و بازیکنان خارجی در فصل بعد، به صورت قانون از سوی وزارت ورزش و جوانان اجرایی شود که در این صورت، ذوبی‌ها چاره‌ای جز خداحافظی با رادولوویچ ندارند.

بیشتر بخوانید: بازی‌های دشوار در انتظار استقلال و پرسپولیس/ برنامه کامل سرخابی‌ها در ادامه لیگ برتر فوتبال

باید دید آیا نویدکیا در روز‌های شروع مربیگری‌اش این تصمیم مهم را می‌گیرد که به جای سپاهان، سر از ذوب‌آهن دربیاورد یا ترجیح می‌دهد همچنان بیرون گود بماند و به رقیب سنتی سپاهان «بله» نگوید. گفته می‌شود محرم نویدکیا قبلاً از باشگاه ماشین‌سازی تبریز هم پیشنهاد داشت.

از سوی دیگر، این شایعات هم به گوش می‌رسد که با پایان یافتن این فصل، قرارداد امیر قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان به اتمام می‌رسد و مدیران فعلی، چندان تمایلی به ادامه همکاری با این مربی ندارند، زیرا به اهداف اصلی خود یعنی قهرمانی در این فصل نرسیدند یا از این هدف دور شده‌اند. به همین علت بود که مسعود تابش را از مدیرعاملی باشگاه کنار گذاشتند و شاید بعد از تابش، نوبت به قلعه‌نویی برسد. در این صورت، جا برای بازگشت نویدکیا به سپاهان باز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان محرم نویدکیا سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان یک - سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار آخر هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17 در شهرهای اصفهان و انزلی در حال برگزاری است.

ذوب آهن صفر - آلومینیوم اراک صفر

داور: سعید رحیمی مقدم

اخراج:

گل:

 

ملوان انزلی یک -  سپاهان اصفهان صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: سلیمانی (۱۱)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • ذوب آهن یک - آلومینوم اراک صفر / ملوان یک - سپاهان یک
  • ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان یک - سپاهان یک
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ذوب آهن صفر- آلومینوم اراک/ ملوان یک - سپاهان صفر
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!
  • جرعه‌ی اب خوش در گلوی محرم! (عکس)
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر