Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:33:51 GMT

تشدید برخورد با سدمعبر در گرگان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۴۳۵

تشدید برخورد با سدمعبر در گرگان

معاون خدمات شهری شهردار گرگان از اجرای طرح تشدید برخورد با وانت بارهای سیار و مغازه‌هایی که اقدام به تصرف پیاده‌روها و معابر می‌کنند خبر داد.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: شهرداری گرگان به استناد بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و در راستای اجرای طرح انضباط شهری و پیشگیری از اخلال در نظم و پاسخگویی به درخواست به حق شهروندان با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان اجرای طرح تشدید برخورد با وانت‌بارهای سیار و رفع سد معبر را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه بیکاری و کمبود فرصت‌های شغلی از دلایل اصلی بروز چنین معضلاتی در سطح شهر است و ما به این مشکلات و معضلات جامعه به خوبی واقف هستیم و این شهرداری در چندین نوبت اقدام به جا نمایی مکان‌های امن برای فعالیت دست فروشان و وانت بارهای سیار کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تاکید کرد: باید به این موضوع هم توجه کنیم که سد معبر و فعالیت دست فروشان و یا وانت‌بارهای سیار به خصوص در نقاط پرخطر ریسک ایجاد حوادث را افزایش می‌دهد و شهرداری مکلف است نسبت به رفع سد معبر اقدام کند.

صفری گفت: در این طرح با صاحبان واحدهای صنفی که در معابر عمومی اقدام به سد معبر کرده بودند بخصوص صاحبان واحدهای صنفی که وسایل خود را در پیاده‌رو قرار داده و به حقوق شهروندان و عابران پیاده توجه نکرده بودند، برخورد شده و رفع سد معبر انجام شد.

وی تاکید کرد: در روزهای آتی این طرح در نقاط دیگر شهر گرگان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 425286

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری گرگان سد معبر شهروند حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وانت بارهای سیار سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت که در نشست امروز (دوشنبه) شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی خواهد شد.

به گزارش مشرق، جوسپ بورل در آستانه برگزاری نشست شورا به خبرنگاران در لوگزامبورگ افزود: «ما علیه تولید و صادرات موشک و پهپاد ایرانی اقدام خواهیم کرد.» او بر همین اساس ابراز امیدواری کرد که بسته جدید تحریمی علیه ایران، با اکثریت آراء تائید شود.

گفتنی است که ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسئولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیشتر تصریح کرد: اقدام ایران کاملا مشروع و پس از مدت‌ها خویشتن داری در برابر حملات رژیم صهیونیستی انجام داده و این نشان دهنده رفتار کاملا مسئولانه و حرفه‌ای ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.

او درباره اقدام برخی دولت‌های غربی برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران گفت: رویکرد آنان مسئولانه نبوده و به ایران بدهی دارند. اما در خصوص هرگونه تحریم جدید اگر قصدی داشته باشند سازنده نخواهد بود و کمک به روابط دوجانبه نخواهد کرد. ایران در موضوع هسته‌ای مسئولانه عمل کرده و تعهدات خودش را مبتنی بر توافق هسته‌ای و پادمان ادامه خواهد داد. در ارتباط با سیاست‌های اقتصادی اروپا، ایران مایل به ارتقا روابط بر اساس احترام منقابل و منافع مشترک است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد