Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تا این لحظه خوشبختانه خسارت جانی ناشی از زلزله در کهگیلویه‌وبویراحمد وجود نداشته است ولی به علت اینکه پراکندگی روستاها زیاد است نمی‌‌توانیم با قطعیت پایان عملیات را اعلام کنیم.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره زلزله کهگیلویه و بویراحمد گفت: این زلزله به بزرگی 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 ریشتر در عمق 10 کیلومتری بین گچساران، بهبهان و چرام رخ داد. بلافاصله دستور اعزام دو تیم ارزیاب از کهگیلویه و بویراحمد، دو تیم از بهبهان داده شد و دو تیم نیز در منطقه حضور داشتند.

وی ادامه داد: جمعاً 7 آمبولانس برای بررسی وضعیت به منطقه رفتند و تا این لحظه خوشبختانه خسارت جانی وجود نداشته است ولی به علت اینکه پراکندگی روستاها زیاد است نمی‌‌توانیم با قطعیت پایان عملیات را اعلام کنیم.

وی افزود: اورژانس‌‌های 115 سه دانشگاه کهگیلویه و بویر احمد، بهبهان و اهواز و مراکز هدایت عملیات بحران آنها در حالت آماده‌‌باش هستند.

خالدی تصریح کرد: بیمارستان‌‌های نزدیک مانند بیمارستان گچساران و اورژانس بیمارستان بهبهان نیز آمادگی پذیرش مصدومین احتمالی را دارند و اگر به همین منوال پیش برود ما مشکل جدی در زمینه این زمین لرزه نخواهیم داشت اما به جهت اینکه احتمال پس لرزه وجود دارد همکاران ما آمادگی خود را همچنان حفظ کرده‌‌اند و بالگردهای اهواز و یاسوج نیز آمادگی پرواز به منطقه را دارند اما خوشبختانه تاکنون نیاز به این امر نداشته‌‌ایم./ تسنیم

بیشتر بخوانید

زلزله ۵.۲ ریشتری کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان