Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا از تداوم اعتراضات ضد محدودیت‌های کرونا در شهرهای مختلف آلمان و اسپانیا و بالا گرفتن درخواست‌ها برای کناره گیری مشاور عالی جانسون به دلیل نقض مکرر محدودیت‌ها خبر می‌دهد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، با وجود کاهش محدودیت های ضد کرونایی در بسیاری کشورهای اروپایی اما این بیماری و عواقب گسترده آن همچنان مقامات این اتحادیه را درگیر خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوفت هانزا پروازهای خود را افزایش می دهد

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان می خواهد از ماه ژوئن دوباره تعداد پروازهای خود را افزایش دهد و اهداف مشخصی را برای این منظور اعلام کرده است.

درخواست ها برای کناره گیری مشاور عالی جانسون به دلیل نقض قوانین کرونا

"دومینیک کومینگس"، مشاور جانسون که اخیرا به دلیل نقض محدودیت های ضدکرونایی مورد انتقاد قرار گرفته بارها این قوانین را مورد بی اعتنایی قرار داده است.

البته بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس حمایت کامل خود از کومینگس که به عنوان مهم ترین مشاورش مطرح است را اعلام کرده است.

دولت انگلیس درخواست ها برای کناره گیری مشاور عالی خود به دلیل نقض محدودیت های ضد کرونایی را رد کرده است.

چشم انداز مبهم رشد اقتصادی چین در 2020 تحت الشعاع کرونامرکل: کرونا احتمالا بزرگترین چالش 71 سال گذشته استبایدن: 100 هزار نفر از کرونا جان باخته‌اند و ترامپ گلف بازی می‌کند

بسیاری از سیاستمداران بلند پایه انگلیس از جمله حزب محافظه کار این کشور خواستار کناره گیری کومینگس شده اند.

شهردار شهر ینای آلمان هم کاهش محدودیت های ضد کرونایی را شدیدا مورد انتقاد قرار داده و آن را مانند راه رفتن روی زمین مین ارزیابی کرده است.

اسپانیا در ماه جولای مرزهای خود را بر روی توریست ها باز می کند

اسپانیا هم اعلام کرده است که تازه در ماه جولای مرزهای خود را برای توریست های خارجی باز می کند. نخست وزیر این کشور در یک سخنرانی اعلام کرده است که از ماه جولای پذیرش توریست های خارجی تحت شرایط مشخصی آغاز می شود.

وی افزود: ما تضمین خواهیم کرد که هیچ خطری متوجه توریست ها نشده و هیچ خطری را هم برای ما ایجاد نکنند.

در بسیاری از شهرهای ایالت تورینگن تعداد مبتلایان به کرونا به صفر رسیده است.

اعتراضات ضد کرونایی در سراسر اسپانیا

همچنین اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در سراسراسپانیا برگزار شده و معترضان خواستار کناره گیری "پدرو سنچز"، نخست وزیر کشورشان شدند.

شمار موارد ابتلا به کرونا در اروپا از مرز 2 میلیون نفر گذشت

شمار موارد ابتلا به کرونا در اروپا هم به بیش از 2 میلیون نفر افزایش پیدا کرده است. اروپا قاره ای است که بیشترین آسیب را از بحران کرونا دریافت کرده است.

فشارهای ترکیه بر آلمان برای لغو هشدارهای سفر کرونایی

دولت ترکیه هم ابراز امیدواری کرده که دولت آلمان هشدارهای سفر به ترکیه را قبل از تعطیلات تابستات لغو کند.

سفیر ترکیه در برلین اعلام کرده است که ترکیه از اواسط ژوئن آماده پذیرش توریست ها از کشورهای خارجی است.

وی تاکید کرد که تمام تمهیدات لازم از طرف مقامات مسئول صورت می گیرد و ما اطمینان داریم که دولت فدرال آلمان همه این موارد را در نظر گرفته و بر اساس آن تصمیم خواهد گرفت.

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در اواسط ماه مارس هشدارهای سفر جهانی برای توریست ها به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا را اعلام کرد و این اقدام دولت آلمان همچنان تا 14 ژوئن ( 25 خرداد ماه) اعتبار دارد. وزارت خارجه آلمان اعلام کرده که بعد از این تاریخ هشدارهای سفر برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا لغو خواهد شد. اینکه آیا این اقدام برای کشورهای خارج از این اتحادیه هم صورت خواهد گرفت هنوز مشخص نیست.

ترکیه بعد از اسپانیا و ایتالیا سومین کشور محبوب برای توریست های آلمانی محسوب می شود.

هشدار درباره وقوع موج دوم کرونا درآلمان

کارشناسان و پزشکان آلمانی هم درباره افزایش مجدد آمار مبتلایان به کرونا و وقوع موج دوم این بیماری با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی و پیش رو بودن فصل تابستان و دوره سفرها هشدارداده اند.

اعتراضات ضد محدودیت ها در شهرهای آلمان

اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی هم روز گذشته در بسیاری شهرهای آلمان برگزار شد. بر اساس اطلاعات پلیس آلمان تنها در شهر برلین 30 تجمع اعتراضی برگزار شد. اعتراضاتی هم در شهرهای هامبورگ، فرانکفورت، کلن، اسن، بوخوم، لورکوزن، براینشوایگ، و آگسبورگ برگزار شد. در مونیخ هم اعتراضاتی برگزار شد که به دلیل وقوع طوفان لغو شد.

بر اساس اطلاعات مقامات محلی، در ایالت اشلسویگ-هولشتاین هم در عرض 24 ساعت گذشته هیچ مورد ابتلای جدید به کرونا گزارش نشده است. شمار مبتلایان به کرونا در این ایالت آلمان 3062 نفر و شمار قربانیان هم 137 نفر بوده است.

درخواست آمریکا از آلمان برای دریافت اطلاعات محرمانه کرونایی درباره چین

به گفته "ریچارد گرنل"، سفیر آمریکا در آلمان آمریکا اطلاعاتی را از سازمان اطلاعات و امنیت آلمان BND درخواست کرده است که بر اساس آن چین از سازمان بهداشت جهانی خواسته است تا اطلاعات مربوط به کرونا را محفوظ نگه دارد.

گرنل تاکید کرد: ما از شرکای آلمانی خود خواسته ایم این اطلاعات را با ما به اشتراک بگذارند، چرا که همه ما آلمانی ها، اروپاییان و آمریکایی ها به یک اندازه از عواقب این بحران رنج می بریم.

وی مدعی شد که به دلیل تاخیر در ارائه اطلاعات این بیماری از طرف چین حدود 6 هفته برای مبارزه با این ویروس از دست رفته است.

کرونا در اروپا همچنان جولان داده و قربانیان بیشتری می گیرد

جدیدترین آمارها نشان می دهد که در اسپانیا تا به حال 282370 نفر به کرونا مبتلا شده و 28678 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 257154 نفر به کرونا مبتلا شده و 36675 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر این بحران قرار گرفته و بر اساس آمارها تا به حال 229327 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 32735 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه هم تا به حال 182469 نفر به کرونا مبتلا شده و 28332 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

جدیدترین آمارها نشان می دهد که در آلمان هم تا به حال 179986 نفر به کرونا مبتلا شده و 8366 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT7 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا نفر به کرونا مبتلا شده محدودیت های کرونا محدودیت های ضد کرونا در اروپا اعلام کرده هشدارهای سفر دلیل نقض ضد کرونایی برگزار شد توریست ها تا به حال آلمان هم بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • درخواست صهیونیست ها برای کناره گیری نتانیاهو