Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس پارلمان و دیگر مقامات کرواسی در پیام های جداگانه عید سعید فطر را به مسلمانان این کشور تبریک گفتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «زوران میلانویچ» رئیس جمهوری کرواسی در پیامی به مناسبت عید سعید فطر، خطاب به مسلمانان جهان نوشت: بعد از یک ماه دعا و روزه داری، برای شما لحظاتی خوش از همنشینی خانوادگی و مذهبی آرزو می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آندره پلنکوویچ» نخست وزیر کرواسی نیز به مناسبت عید سعید فطر با صدور پیامی نوشت: به نمایندگی از دولت و از صمیم قلبم برای شما عیدی شاد و مبارک آرزو می کنم.

روابط خوب بین دولت و جامعه اسلامی کرواسی ریشه های تاریخی دارد. باید همچنان در درک متقابل، احترام و تحمل دینی به نفع میهن و جامعه مان زندگی کنیم.

«گردان یاندروکویچ» رئیس مجلس کرواسی هم در پیام جداگانه ای نوشت: ماه رمضان یک ماه مقدس برای مسلمانان است که در آن شما ارزش های اسلام را در روزه گرفتن، دعا، همبستگی و مراقبت از دیگران تقویت می کنید.

متأسفانه شما در ماه رمضان امسال این سعادت معنوی را به دلیل بیماری همه گیر کرونا در شرایط مختلف نسبت به گذشته تجربه کردید. باور دارم که به رغم عدم امکان نمازهای مشترک و اشتراک در افطار، توانسته اید به اندازه کافی قدرت معنوی، صبر، آرامش، هماهنگی و شادی خود را افزایش دهید.

امیدوارم خداوند در عید سعید فطر برای همه عبادات به شما پاداش دهد و نعمت، آرامش، یکپارچگی خانوادگی و عشق را برای شما به ارمغان آورد.

علاوه بر مقامات فوق؛ کاردینال «جوسیپ بوزانیچ» اسقف اعظم کرواسی و «میلان باندیچ» شهردار زاگرب و شمار دیگری از مقامات و سفرای مقیم در زاگرب هم پیام های تبریک خود را برای «عزیز حسنویچ» مفتی اعظم و رئیس مشیخت اسلامی به نمایندگی از جامعه مسلمانان ارسال کرده اند.

نماز عید سعید فطر صبح امروز (یکشنبه) در مراکز اسلامی زاگرب، ریه کا و سایر مساجد کرواسی با حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان عید فطر عیدی مسلمانان عید سعید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت