Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:08:02 GMT

بازگشت هفت اقلیم؛ صدای رسای هنر ایران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۶۴۱

بازگشت هفت اقلیم؛ صدای رسای هنر ایران

از ماموریت‌های شبکه رادیو فرهنگ انعکاسٍ، تحلیل، نقد و بررسی و اثر سنجی رویدادهای فرهنگی هنری کشور است. نظر به گستره شنوندگان این شبکه سراسری، طراحی و ساخت و اجرای چنین برنامه‌یی در همه ایام بخصوص اکنون که ملاحظات کرونایی  باعث شده بسیاری از فعالان حوزه فرهنگ و هنر امکان حضور و عرضه آثار خود را در مجامع عمومی ندارند ، ضروری به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو به عنوان رسانه‌یی فراگیر و پر شتاب در قالب برنامه‌هایی چون هفت اقلیم می‌تواند به عنوان پل ارتباطی مخاطبان با اهالی قلم، هنرمندان و فرهنگ مداران فعالیت کند.

با توجه به این مسولیت رسانه‌یی برنامه سازان رادیو فرهنگ برنامه هفت اقلیم را پس از یک وقفه سه ساله با طرح و فرمی نو بصورت زنده آماده اجراء و پخش کردند.

هفت اقلیم در ساختار جدید خود به مباحثی چون سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، کتاب و کتابخوانی، الگوهای سواد رسانه‌یی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌پردازد.

نویسندگان، هنرمندان، متولیان فرهنگی کشور مهمان هر روز هفت اقلیم خواهند بود.

این برنامه از چهارم خرداد همزمان با عید مبارک فطر آغاز میشود و هر هفته از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹.۳۰ به صورت زنده بر روی موج  اف ام .۱۰۶مگاهرتز از شبکه فرهنگ پخش خواهد شد.

برچسب‌ها هنرمندان رادیو میراث فرهنگی اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرمندان رادیو میراث فرهنگی اکران فیلم هنرمندان رادیو میراث فرهنگی اکران فیلم هفت اقلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویکرد سری جدید تهرانگرد معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان تهران است. جاذبه‌هایی که شاید بسیاری از آنها را کمتر کسی بشناسد و دیدن و شنیدن آن برای هر بیننده‌ای جذاب و شگفت‌انگیز است.

طبیعت بکر و زیبای شهر‌های مختلف، اماکن مذهبی و تاریخی آنها، فرهنگ و رسوم مردم مناطق مختلف استان تهران و فعالیت‌های حوزه کشاورزی در این برنامه به تصویر کشیده خواهد شد.

تهرانگرد در گروه تهران و شهروندی شبکه تهران تولید می‌شود و جمعه‌ها ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران