Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@14:36:56 GMT

تیراندازی در جشن عید فطر یک کشته داد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۶۹۰

تیراندازی در جشن عید فطر یک کشته داد

سعیدحاجیان یکشنبه اظهار داشت:یک جوان ۱۷ ساله صبح امروز در مراسم سنتی "معایده" که به مناسبت عید فطر در یکی محله‌های شادگان برگزار شد بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر وی جان خود را از دست داد.

وی افزود:شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی از سوی نیروی انتظامی شادگان آغاز شده است.

حاجیان گفت:در چند روز گذشته با دعوت از شیوخ و مشایخ شهرستان از آن‌ها خواسته شده بود تا مضیف‌ها (محل اجتماع بزرگان و مردم) در روز عید بسته باشد و این کار نیز انجام شده است، ولی برخی از افراد بدون توجه به فراگیری ویروس کرونا اقدام به برگزاری مراسم معایده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برپایی مجالس جشن و شادی همراه با مدیحه سرایی و شعرخوانی به زبان عربی از جمله آیین‌های عشایر خوزستان در روز عید سعید فطر است که در سال‌های گذشته باشکوه برگزار می‌شد.

شهرستان شادگان با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

ویروس کرونا در۲ هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به طوریکه طبق گفته مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان هستند.

ویروس کرونا که منشا آن چین است از اوایل اسفند گذشته در کشور و خوزستان مشاهده شد.         منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی عید فطر پارسی خبر ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

پلیس شیکاگو در آمریکا اعلام کرد که یک افسر پلیس ۳۱ ساله یکشنبه شب در حالی که به خانه باز می‌گشت به ضرب گلوله کشته شد.

براساس گزارش آر تی، لری اسنلینگ، افسر پلیس آمریکا به خبرنگاران گفت که این افسر با لباس نظامی به خانه باز می‌گشت و چیزی روی یونیفرم خود پوشیده بود تا آن را طبق معمول بپوشاند، همانطور که افسران خارج از وظیفه انجام می‌دهند.

 اسنلینگ افزود: این افسر روز یکشنبه چندین گلوله خورد و در بیمارستانی در شیکاگو درگذشت. بدون اینکه انگیزه حمله را کسی بداند.

خودروی این افسر به سرقت رفته، اما پلیس با استناد به تحقیقات اولیه تایید نمی‌کند که تیراندازی در نتیجه سرقت خودرو بوده است. پلیس آمریکا هنوز هیچکس را دستگیر نکرده است.

اسنلینگ گفت: این افسر قربانی جنایتی شد که در حال تحقیق درباره آن بود. این افسر شش سال در شیکاگو کار می‌کرد و تنها دو روز قبل از تولد سی و یک سالگی اش کشته شد.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا به قدری متداول شده‌اند که مردم این کشور در هر جا و هر ساعت و هر روز انتظار وقوع یک تیراندازی جمعی و البته مرگ یا جراحت خود را دارند.

تیراندازی‌های جمعی در آمریکا در کلیساها، مساجد، باشگاه‌ها، رستوران‌ها، خانه‌ها، سینماها، خیابان‌ها، ... روی می‌دهند و زنان، کودکان، اقلیت‌های قومی و نژادی را با نرخ بالایی قربانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم