Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@10:21:49 GMT

4 تیم ایتالیایی برای شکار گوتسه صف کشیدند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۷۹۱

4 تیم ایتالیایی برای شکار گوتسه صف کشیدند

چند تیم لیگ فوتبال ایتالیا برای خرید مهاجمی که گل قهرمانی آلمان‌ها در فینال جام جهانی برزیل زد،‌صف کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس، یک روز بعد از آنکه مدیر ورزشی بورسیادورتموند اعلام کرد در پایان فصل جاری «ماریو گوتسه»‌به عنوان بازیکن آزاد زنبورها را ترک می کند، ایتالیایی‌ها برای در اختیارگرفتن‌ فوروارد 27 ساله ابراز علاقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سایت سمپره، هم اکنون 4 تیم مطرح لیگ ایتالیا موسوم به سری آ، آمادگی همکاری با فوروارد ژرمنی را دارند.

این تیم‌ها شامل اینترمیلان، لاتزیو،‌آ.اس رم و آ.ث میلان هستند.

گوتسه که در فصل جاری در 20 بازی برای سیاه و زردپوشان دورتموندی 3 گل زده و یک پاس گل داده،‌ بی تمایل نیست که به فوتبالش در ایتالیا ادامه دهد.

وی در جام جهانی 2014 تیم ملی آلمان را همراهی کرد و در دیدار نهایی زننده تک گل بازی با آرژانتین در راه قهرمانی کشورش بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گوتسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اشپیگل آلمان؛ پس از قهرمانی بایر لورکوزن در بوندس لیگای آلمان برای اولین بار در طول تاریخ، ژابی آلونسوی اسپانیایی عنوان شهروند افتخاری را دریافت می کند.

مردم شهر لورکوزن بعد این قهرمانی خیابان منتهی به ورزشگاه بای آره نا را به نام ژابی آلونسو تغییر دادند و خواستار این هست که این خیابان از سوی مسئولان شهری به نام وی تغییر کند.

استفان هبل عضو شورا شهری لورکوزن در مورد این اتفاق گفته است: تا 15 اردیبهشت وضعیت شهروندی ژابی آلونسو بررسی و اعلام می شود اما در مورد نامگذاری خیابان به نام افراد احتمال می رود این اتفاق رخ ندهد.

لورکوزن در سال های گذشته 5 بار نایب قهرمانی بوندس لیگا را در کارنامه دارد اما این قهرمانی برای اولین بار رخ داده است و شهردار لورکوزن از مدیران ورزشی و باشگاه و همچنین تیم لورکوزن تمجید کرده و گفته است: کار بزرگی انجام شد اما اعطای شهروندی روال قانونی دارد و باید برای آن اقدام کرد.

ژابی آلونسو چندی قبل با وجود پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپا ترجیح داد یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و این عاملی برای محبوبیت بیشتر وی در آلمان است چرا که 5 هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی ماین تیم را مسجل کرده است.

دیگر خبرها

  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!
  • برند هولتسنباین، قهرمان جام جهانی 1974 درگذشت
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال