Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:38:01 GMT

ویژه برنامه عید فطر در فضای روباز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۸۲۲

ویژه برنامه عید فطر در فضای روباز برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: به مناسبت عید سعید فطر، جشنی با همکاری شهرداری با هیأت‌های حسینی، گروه اوج و صدا و سیمای مرکز همدان برگزار می‌شود.

روح‌الله وجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با همکاری شهرداری همدان، هیأت‌های حسینی، گروه اوج و صدا و سیمای مرکز همدان ویژه برنامه عید فطر برگزار می‎شود اظهار کرد: از ساعت 10 تا 12امشب(چهارم خرداد ماه) جشن ویژه عید فطر برگزار می‌شود به طوری که خودروها وارد پایانه انقلاب می‌شوند و یک مانیتور بزرگ نصب شده که ویژه برنامه سرود و مولودی خوانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم هم حضور دارند افزود: البته چون این برنامه برای نخستین بار برگزار می‌شود در فضای مجازی و صدا و سیما پخش می‌شود چرا که با محدودیت ورود خودرو مواجه هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: در آینده این برنامه در مناطق دیگر شهر همچون بلوار ارم، به مناسبت‌های دیگر و به شکل سینما روباز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همکاران تلاش کردند با شیوه جدیدی یک فضای شاد و مطلوب برای شهروندان ایجاد کنند.

وجدی با اشاره به اینکه این برنامه در فضای مجازی پخش می‌شود خاطرنشان کرد: اگر با مشکل فنی مواجه نشویم از شبکه رادیو همدان به صورت زنده پخش و سپس برنامه ضبط شده آن پخش می‌شود.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر همدان فضای مجازی ورزشی برگزار می شود عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: شکارچی متخلف اقدام به برداشتن تخم پرنده کبک وحشی از لانه در یکی از مناطق آزاد و شکارممنوع حوزه محیط زیست شهرستان همدان کرده سپس آنها را در کنار «تخم» مرغ‌ها قرار داده تا به دنیا بیایند.

فاطمه موسوی گفت: این فرد که فاقد سابقه شکار و صید غیرمجاز است، پرنده وحشی را در یکی از برنامه‌های خرید و فروش اینترنتی به فروش گذاشته بود که توسط عوامل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شناسایی و برای وی در مرجع قضایی پرونده تشکیل شد.

او گفت: با توجه به اینکه این فرد به صید پرندگان غیرمجاز و فروش آنها بدون مجوز اقدام کرده است، بر اساس بند الف ماده ۱۱ قانون شکار و صید و بند ج ماده ۱۰ همان قانون درباره عرضه و فروش غیرمجاز آنها، این تخلف در مرجع قضایی درحال رسیدگی است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: درباره آسیب‌های ناشی از صید پرندگان وحشی گفت: در صورت انتقال پرنده وحشی به خانه و خانگی شدن پرنده دور شدن او از محل زیست، این قبیل گونه‌ها دیگر قادر به زندگی در طبیعت نخواهند بود بنابراین پس از کشف و ضبط پرنده، آن را تحویل باغ وحش واقع در کبودرآهنگ می‌دهیم.

موسوی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست همواره و مستمر فضای مجازی را رصد کرده و اجازه خرید و فروش گونه‌های حیات وحش در فضای حقیقی و مجازی را نمی‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • «شهر شهدا» در فرهنگسرای خاوران تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
  • ۴۰ هزار خادم حرم امام رضا(ع) آماده خدمت در شب‌های قدر شدند
  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • کارناوال شادی و عروسکی عید نوروز در بندرانزلی برگزار شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد