Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: پلاک آمبولانس های ثبت نشده در دوربین‌های کنترل سرعت منجر به صدور جریمه شده است.

فرزاد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پلاک آمبولانس‌های اورژانس با هماهنگی راهنمایی و رانندگی در دوربین‌های کنترل سرعت تعریف شده تا جریمه نشوند ولی پلاک  تعدادی از آمبولانس‌های اورژانس در این سامانه ثبت نشده و منجر به صدور جریمه شده و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرف هفته آتی این مشکل را مرتفع و هزینه‌ای که بدون هماهنگی از فیش همکاران اورژانس کسر شده، عودت داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ماهیت کاری اورژانس و حیاتی بودن ثانیه ها در نجات جان شهروندان، همکاران اورژانس ناگزیر مجبور به سرعت بالا و یا پارک در مکان‌های توقف ممنوع و... می شوند و این برای همه قابل درک است و چه بسا کارشناسان اورژانس خطر را به جان می‌خرند تا شهروندان دچار خطر نشوند.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان از آنها خواست باتوجه به تعطیلات پیش رو ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت درمان در خصوص کرونا عمل کنند، فرشتگان نجات اورژانس در کنار جاده‌ها و شهرها در حال خدمت رسانی هستند، با رعایت موارد بالا سختی کار و دوری از خانواده را برای آنها کم رنگ‌تر کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اورژانس تبریز دانشگاه علوم پزشکی جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به کاشان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و عیادت از بیماران و قدردانی از کادر درمان گفت: با وجود کاهش ۶ درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.


عین اللهی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته است گفت: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده که ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.


وی افزود: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.


وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است که از این میزان ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بوده است گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شده است که از این میزان ۲هزار و ۷۰۰ مرکز به دلیل رعایت نکردن بهداشت مهر و موم شده است.


عین اللهی با بیان اینکه ۳هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند گفت: ۲ هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.


وی افزود: بیش از ۹هزار و ۶۰۰ بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۳هزار و ۸۰۰ نفر بستری شدند.


عین اللهی گفت: در ۵هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده که ۷ تن مواد غذایی فاسد معدوم شده است.

دیگر خبرها

  • سرعت غیرمطمئن و خواب‌آلودگی مهم‌ترین عوامل تصادفات هستند
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر