Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:57:06 GMT

سیگنال جدید لائوتارو مارتینز برای انتقال به بارسا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۱۴۶

سیگنال جدید لائوتارو مارتینز برای انتقال به بارسا

ستاره آرژانتین موردنظر بارسلونا پیشنهاد تمدید خوب باشگاه اینتر را بی پاسخ گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز با رد پیشنهاد تمدید اینترمیلان بار دیگر نشان داد که خواهان پیوستن به بارسلوناست.

طبق ادعای موندودپورتیوو، سران اینتر اخیرا پیشنهاد وسوسه کننده ای به لائوتارو ارائه کردند. پیشنهادی که در آن دستمزد این بازیکن به میزبان قابل توجهی افزایش می یافت و او را برای چند سال دیگر نیز به باشگاه ایتالیایی متعهد می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

قرارداد فعلی لائوتارو با اینتر تا 2023 اعتبار دارد و در آن بند فسخ 111 میلیون یورویی هم گنجانده شده است. بندی که فعال کردنش در شرایط اقتصادی پساکرونا برای بارسلونا غیرممکن است و به همین دلیل باشگاه کاتالان در اندیشه معاوضه بازیکن با اینتر است.

موندودپورتیوو همچنین نوشته است که لائوتارو با بارسلونا بر سر مفاد قرارداد به توافق نهایی رسیده ولی مشکل بزرگ، رسیدن به توافق مشترک با باشگاه ایتالیایی است. لائوتارو هدفی جز بازی کنار مسی ندارد و در واقع اگر امکان انتقال به بارسا وجود نداشته باشد، او ترجیح می دهد در اینتر بماند.

ستاره آرژانتینی فصل جاری توانسته 16 گل در تمام رقابت ها به ثمر برساند و 4 پاس گل نیز بدهد.

چند روز پیش نشریه آرژانتینی اوله ادعا کرده بود که لائوتارو قطعا فصل بعد در بارسا توپ خواهد زد و حتی تصویر فوتوشاب شده او با پیراهن بارسلونا را نیز منتشر کرد.

 

 

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حکم محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، را که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده بود، تایید کرد.

بارسلونا در استیناف استدلال کرد که در گزارش خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، خطای آشکاری وجود دارد، شرایطی که استیناف با توجه به شواهد ارائه شده توسط باشگاه بارسا، آن را نپذیرفت.

بنابراین، ژاوی نمی‌تواند این شنبه در دیدار برابر لاس پالماس در مونتخوئیک و هفته بعد در دیدار مقابل کادیز در ورزشگاه نوو میراندیلا روی نیمکت بنشیند.

امکان داشت ژاوی برای 3 جلسه محروم شود که در این صورت به بازی ال‌کلاسیکو نمی‌رسید اما او با این 2 جلسه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس مقابل رئال مادرید ندارد.

سانچز مارتینز، داور دیدار مقابل اتلتیکومادرید، در گزارش به کمیته انضباطی توضیح داده بود که ژاوی به دلیل اعتراض با صدای بلند، اعتراض به داور چهارم و همچنین عصبانیت روی یکی از تصمیماتش، اخراج شده بود.

دیگر خبرها

  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ