Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:31:26 GMT

چهار سارق محتویات داخل خودرو در دلفان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۱۹۵

چهار سارق محتویات داخل خودرو در دلفان دستگیر شدند

سرهنگ کرم حسین سپهوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی چند فقره سرقت محتویات و تجهیزات خودرو در سطح شهرستان دلفان موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی سرانجام چهار سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دلفان بیان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به ۷ فقره سرقت محتویات و تجهبزات داخل خودرو اعتراف کردند

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، تاکید کرد: از شهروندان درخواست میشود از پارک خودرو در نقاط خلوت خودداری نمایند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده مانند دزدگیر و وسایل هشدار دهنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده و با شهرستان هرسین در استان کرمانشاه هم مرز است.

برچسب‌ها سرقت نورآباد دلفان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت نورآباد دلفان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان سرقت نورآباد دلفان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مأموریت ویژه پلیسی در این شهرستان به انجام رسید، ابراز داشت: دستگیری دو سارق غیر بومی سیم و کابل و یک قاچاقچی چوب تاغ مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۱ به یک تیبا غیر بومی در حال تردد مشکوک شدند، افزود: سواری با مشاهده مأموران قصد فرار داشت که به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف شد، ابراز داشت: دو سارق غیر بومی دستگیر و به انجام ۱۰۶ فقره سیم و کابل هوایی اعتراف کردند.

‌ شائینی ضمن بیان اینکه مأموران ایست بازرسی به کامیون بار ضایعات که از تهران عازم نیشابور بود مشکوک شدند، تصریح کرد: کامیون حاوی شش تن چوب تاغ بود که با تیز بینی مأموران شناسایی شد.

وی ارزش محموله را شش میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: راننده دستگیر و برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

کد خبر 6079799

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین