Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حسن عزیزی  با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب‌دیده از شیوع کرونا اظهار داشت: ۶۹۹۵ نفر در مرحله نخست برای اسفند ۹۸ شناسایی شدند و به‌تدریج برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.

او عنوان کرد: این افراد باید بین چند بانک عامل یک مورد را انتخاب و شماره حساب را اعلام کنند و اکنون پرداختی برای اسفند ۹۸ در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با اشاره به اینکه به محض اتمام این فرایند پرداخت تسهیلات برای فروردین هم ادامه پیدا می‌کند گفت: برخی از مخاطبان مربوط به بیمه بیکاری شرایط عادی هستند که به طور مجزا برای آن‌ها پیامک ارسال شده است.

او با بیان اینکه از ۱۲ هزار و ۷۶۰ نفر ثبت‌نام شده در سامانه بیمه بیکاری ۷۶۰۰ نفر از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند گفت: لیست این افراد مرحله به مرحله به سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود و از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند سایر افرادی که که در رسته‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا هستند، اما مشمول بیمه بیکاری نمی‌شوند از تسهیلات معیشتی دولت به صورت متمرکز استفاده می‌کنند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه بیکاری تعاون کار و رفاه اجتماعی بسته معیشتی تسهیلات بانکی بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد

مهدی بابایی مجرد با اعلام پایان مرحله اول داوری این بخش از جشنواره، اظهار کرد: مرحله اول داوری این جشنواره با حضور ۹ داور برجسته در شهر تهران به انجام رسیده است.

وی افزود: این جشنواره، که هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور ما شناخته می‌شود، امسال نیز شاهد حضور پرشور هنرمندان و اساتید خوشنویسی از سراسر ایران بود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی بیان کرد: در این دوره، دبیرخانه جشنواره شاهد دریافت ۳۵۰ اثر فاخر بود که هر یک به نوبه خود نمایانگر عمق فرهنگی و هنری این مرز و بوم است. از این تعداد، ۷۵ اثر در بخش نستعلیق، ۲۲ اثر در بخش نسخ، ۷ اثر در اقلام سته و ۲۰ اثر در بخش شکسته نستعلیق به مرحله بعدی راه یافته‌اند.

بابایی خاطر نشان کرد: این آثار، که با دقت و ظرافت خاصی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشان‌دهنده تلاش و پشتکار هنرمندانی است که با عشق و علاقه به این هنر دست به قلم شده‌اند.

وی افزود: اسامی هنرمندان برگزیده بر روی وب‌سایت شمس توس منتشر شده و آنها از ۳ تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دفتر دبیرخانه تهران بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال نمایند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: از برگزیدگان مراسم اختتامیه که اواخر اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد