Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمهور، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۴ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا به ثبت رسید.

این وزارت خانه اعلام کرد که با ثبت ۵۸۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان، مجموع کل مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۰۵۸۲ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت افغانستان همچنین افزود که از این میان، ۲۱۸ تن از بیماران کوید ۱۹ جان خود را از دست داده و ۱۰۷۵ تن دیگر هم بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسئولان وزارت بهداشت افغانستان هشدار داده بودند که اگر بی اعتنایی مردم به قرنطینه ادامه پیدا کند و کسی کرونا را جدی نگیرد، شمار آمار تلفات بسیار بیشتر خواهد شد.

کابل هم‌چنان با ۳۲۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین آمار مبتلایان در میان ۱۶ ولایتی را دارد که در آن‌ها موارد مثبت کرونا ثبت شده است.

پس از کابل هرات با ثبت ۱۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را دارد.

کد خبر 4933502

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا افغانستان شیوع کرونا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عربستان سعودی روسیه ایران شیوع کرونا افغانستان دونالد ترامپ سوریه امارات متحده عربی لیبی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد

عراق و تایلند با غلبه بر رقبای خود، صدرنشین گروه‌های A و B جام ملت‌های فوتسال آسیا شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B رقابت‌ها آغاز شد.

در بازی افتتاحیه مسابقات، ویتنام مقابل میانمار با تساوی یک - یک متوقف شد. میانمار در جایگاه هفتادوسوم جهان قرار دارد و 34 پله پایین‌تر از ویتنام ایستاده است، اما توانست تیم ششم آسیا را متوقف کند تا اولین شگفتی جام را رقم بزند. تایلند نیز با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست چین شد تا با سه امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

ازبکستان در گروه B با پیروزی 3 بر 2 از سد استرالیا گذشت و عربستان با نتیجه 5 بر یک برابر عراق شکست خورد. در این گروه تیم‌های عراق و ازبکستان در جایگاه‌های اول و دوم جای دارند.

فردا دیدارهای نخست گروه‌های C و D برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، شاگردان وحید شمسایی از ساعت 12:30 (به وقت ایران) مقابل افغانستان صف‌آرایی می‌کنند.

حل مشکل همیشگی شرق آسیا برای تیم ملی فوتسال

برنامه دیدارهای فردای جام ملت‌های آسیا 2024 به شرح زیر است:

تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت 10:30
ایران - افغانستان، ساعت 12:30
ژاپن - قرقیزستان، ساعت 14:30
کویت - بحرین، ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان