Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم به آتش کشیدن کالاهای ممنوعه توقیف شده ، در قشم با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید در مقابله با قاچاق کالا ،سوخت ، مواد مخدر و همچنین صید غیر قانونی ترال کوتاه نخواهیم آمد، گفت : در صورت کشف محموله قاچاق در خلیج‌فارس، ابتدا قاچاقچیان را از شناور خارج می کنیم و پس از طی مراحل قانونی ، با حکم قضایی کالاهای موجود در آن را به آتش می کشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس شواهد مستند موجود، برخی از کشورهای همسایه در ورود کالای قاچاق به کشور دخالت دارند و از قاچاقچیان حمایت می کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اقدامات این نیرو در مقابله با قاچاق ادامه داد: از سال ۹۸ تاکنون دریادلان نیروی دریایی سپاه ۲۳ فروند کشتی حمل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند که این شناورها حامل بیش از ۲۳ میلیون لیتر گازوئیل بودند.

سردار تنگسیری همچنین با اشاره به ممنوعیت صید ترال و آسیب رساندن این اقدام به معیشت مردم، ماهیگیران محلی و محیط زیست افزود: در این مدت ۴۸ فروند کشتی صید ترال نیز توقیف و در بازرسی از آنها بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ کیلوگرم ماهی کشف شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد : همچنین طی یک سال اخیر بیش از ۲ تن مواد مخدر و ۱۰ هزار و ۶۰۰ قوطی مشروبات الکلی نیز کشف شده است.

وی با تاکید بر اینکه ورود کالاهای قاچاق به کشور در شرایطی اتفاق می‌افتد که بسیاری از آنها در داخل کشور تولید می شود، گفت : با توجه به اینکه قاچاق کالا بلای جان تولیدات داخلی است و می‌تواند موجب تعطیلی کارخانه ها و بیکاری جوانان کشور شود، به صورت جدی و با قاطعیت و در هماهنگی کامل با نهادهای امنیتی ، اطلاعاتی، انتظامی ،نظامی و مراجع قضایی، با موضوع قاچاق و قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه قاچاق کالا نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ◄ افزایش حجم تجارت ایران با 15 کشور همسایه در سال 1402
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • رئیسی عازم پاکستان و سریلانکا شد/ رئیس جمهور: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند