Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق امروز یکشنبه عملیاتی را برای پیگرد هسته‌های داعش در چهار منطقه استان الانبار اجرا کردند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت اطلاع رسانی الحشد الشعبی، این عملیات در مناطق الخور، السده، المسکار و تلول الطیارات اجرا شد و در جریان آن امنیت مناطق غربی استان الانبار در برابر حملات داعش تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان نیز نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق عملیات تفتیش و بازرسی گسترده ای را در صحرای الانبار اجرا کردند.

یک یگان از تیپ عامریه الصمود در الحشد الشعبی با مشارکت یگان واکنش سریع عملیات الانبار عملیات تفتیش و بازرسی را در دره القذف و جهف در صحرای الانبار اجرا کردند.

نیروهای الحشد و نیروهای امنیتی در این عملیات به اهداف تعیین شده خود رسیدند و پست های امنیتی برای جلوگیری از نفوذ عناصر داعش و ضربه زدن به امنیت استان الانبار ایجاد کردند.

گشت زنی نیروهای الحشد برای خنثی سازی طرح های داعش

یگانهایی از تیپ 21 الحشد الشعبی عراق امروز گشت زنی در جاده تکریت به کرکوک را برای خنثی سازی طرح های گروه داعش و جلوگیری از حمله به غیرنظامیان اجرا کردند.

این عملیات گشت زنی در طول جاده تکریت تا ورودی مرزهای اداری استان کرکوک برای حفاظت از جان شهروندان و دارایی های آنها در برابر حملات داعش اجرا شد.

نیروهای الحشد و نیروهای امنیتی به گشت زنی های روزانه خود برای حفاظت از شهروندان عراقی و محصولات کشاورزی آنها در برابر حملات داعش ادامه خواهد یافت.

همچنین یک یگان از تیپ 35 و فرماندهی عملیات های الحشد و ارتش و نیروهای ویژه با پشتیبانی گردن چهارم ضد زرهی الحشد و هوانیروز ارتش عراق صبح امروز عملیات خود را در شمال غربی تکریت برای از بین بردن هسته های داعش آغاز کردند.

در این عملیات مناطق مورد نظر پاکسازی و مقادیری مواد منفجره و تجهیزات لجستیکی کشف و منهدم شد.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای الحشد الحشد الشعبی اجرا کردند گشت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام چند عملیات جدید علیه اهداف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، نیروهای مسلح ما طی ۳ روز گذشته، ۶ عملیات در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

وی درباره جزئیات این عملیات‌ها با بیان اینکه ۲ ناو آمریکایی «MAERSK SARATOGA» و «APL DETROIT» در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفته شدند،افزود: کشتی انگلیسی «HUANG PU» در دریای سرخ و کشتی «PRETTY LADY» در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی هوایی یمن نیز عملیات نظامی منحصر به فردی را با هدف قرار دادن ۲ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد و نیروی موشکی نیز اهداف اسرائیل را در «ام الرشراش» در جنوب سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

یحیی سریع از هدف قرار گرفتن اهداف مورد نظر در این عملیات‌ها با دقت بالا خبر داد و عنوان مرد: نیروهای مسلح کشورمان تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیل به سمت بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهند داد.

به گزارش ایمنا، ارتش یمن در چند ماه گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای یمنی تاکید کرده‌اند که کشتی‌رانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

کد خبر 739465

دیگر خبرها

  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • ماجرای تصرف توپخانه عراق بدون تلفات به روایت یک شاهد عینی
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • مکرون از تلاش داعش برای انجام عملیات‌ تروریستی در خاک فرانسه پرده برداشت