Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سجاد روستا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد گفت: به مناسبت عید سعید فطر، دو وقف جدید در استان به ثبت رسید.

او افزود: یک قطعه زمین به مساحت ۲ هزار و ۱۶۴ مترمربع در روستای بایگان شهرستان فیروزآباد به ارزش ۷ میلیارد ریال وقف شد.

روستا ادامه داد: این وقف جدید توسط واقفان خیراندیش بهمن، ذبیح‌الله و ابراهیم گورکانی، محمد آزادی و فریدون فرهادی به نیت ساخت حسینه شهدا به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد تصریح کرد: یک قطعه زمین به متراژ هزار مترمربع در روستای بایگان فیروزآباد به ارزش ۴ میلیار ریال توسط واقفان علیرضا گورکانی و لطف‌الله خواجه با نیت ساخت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نیز وقف شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه ثبت وقف جدید عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

به گزارش جام جم آنلاین،نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

دکتر فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می شود، افزود: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

دکتر فروردین گفت: این برنامه ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه سه سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

دیگر خبرها

  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید