Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:03:16 GMT

ادامه آتش سوزی کوه «سیاه پیر» بدره بعد از گذشت ۲ روز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۷۰۱

ادامه آتش سوزی کوه «سیاه پیر» بدره بعد از گذشت ۲ روز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی گندمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مناطقی دشوار و صعب العبور از بلندترین نقاط کوه سیاه پیر در شهرستان بدره به علت گرمای شدید دچار حریق شد.

جانشین انتظامی بدره ادامه داد: بلافاصله اکیپی از مامورین انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند و برابر برسی های به عمل آمده محدودهی آتش سوزی وسیع بوده و لذا کمک های مردمی و بسیج نیز به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گندمی تصریح کرد: متاسفانه به علت دشواری مسیر و صعب العبور بودن مسیر این منطقه از بدره همچنان در حال سوختن است و امیدواریم با کمک های بیشتر سایر دستگاه های امدادی و بسیج مردمی تاعصر امروز مهار کنیم.

وی در پایان ازمردم و طبیعت دوستان خواست تا در صورت روئیت کوچکترین خطای عمدی و سهوی از طرف آسیب زنندگان به طبیعت، بلافاصله مراتب را به مرکز ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 4933527

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: بنا به درخواست وزارت کشور و تدابیر و اوامر ابلاغی از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش، از همان ساعات اولیه سیل، انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • کشف ۷ فقره جرایم سایبری در دورود