Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - نخست وزیر سابق انگلیس از عملکرد رئیس جمهور آمریکا در مواجهه با شیوع ویروس کووید-۱۹ انتقاد کرد.

به نقل از ان بی سی نیوز، تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا را زیر سوال برد و درباره پیامدهای اقتصادی ناگوار این همه گیری هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر سابق انگلیس با هشدار نسبت به پیامدهای اقتصادی وحشتناک ناشی از اقدامات مقابله‌ای کرونا گفت کشورهایی که تعطیلی‌ها را به سرعت اعمال کردند و آزمایش و پیگیری بیماری را انجام دادند، باعث شدند شما در اقتصاد جسورانه‌تر عمل کنید.

بلر در ادامه این مصاحبه مشکل کشورهای غربی را در برهه زمانی فعلی، آگاهی مردم درباره خطرات بیماری کرونا دانست و تاکید کرد به عقیده من مردم به اندازه کافی نسبت به خطرات رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا مطلع نیستند.

نخست وزیر سابق انگلیس در واکنش به نسخه پیچی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا ترجیح داد که از بیان نظرش درباره این اقدامات ترامپ خودداری کند. بلر گفت من چندان نگرانی بابت اظهارنظرهای شخصی در این خصوص ندارم و بیشتر دغدغه ام متوجه نبود همکاری جهانی برای مقابله با این بیماری است.

او در مقایسه ترامپ با روسای جهمور پیشین آمریکا گفت زمانیکه به گذشته و همکاری با بیل کلینتون، جرج بوش و حتی باراک اوباما برمی‌گردم، مسئله مهم در آن زمان این بود که چگونه همه جهان را گردهم آوریم.

نخست وزیر سابق انگلیس تلاش‌های جهانی را دربرگیرنده کشف واکسن، یافتن درمان و افزایش توانایی انجام آزمایش تشخیصی کرونا و نیز تدابیر مطمئن برای کاهش مشکلات اقتصادی دنیا دانست.

از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، عملکرد ضعیف و سوء مدیریت دولت ترامپ در کنترل شیوع این بیماری با انتقادات گسترده داخلی و جهانی همراه بوده است.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: انگليس نخست وزیر سابق انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیلیم

نخست‌وزیر انگلیس «به شدیدترین لحن»، حملات پهپادی و موشکی ایران را محکوم کرد.

 

به گزارش فارس، نخست‌وزیر انگلیس گفت: «من حمله بی ملاحظه رژیم ایران به اسرائیل را به شدیدترین لحن محکوم می‌کنم. این حملات خطر تشدید تنش و بی ثباتی منطقه را به همراه دارد».

ریشی سوناک اعلام کرد که انگلیس «به دفاع از امنیت اسرائیل و همه شرکای منطقه‌ای‌مان ادامه خواهد داد».

دیگر خبرها

  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد
  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • موضع تازه نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیلیم
  • اعتراف انگلیس به همکاری با اسرائیل برای مقابله با ایران
  • نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیل می‌مانیم
  • اعزام نظامی به اوکراین ارزش بررسی را دارد