Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع وابسته به حشد شعبی عراق از عملیات گسترده حشد شعبی و نیروهای امنیتی برای تعقیبب داعشی های جنایتکار در شمال غرب تکریت در استان صلاح الدین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، منابع وابسته به حشد شعبی عراق از عملیات گسترده حشد شعبی و نیروهای امنیتی برای تعقیب داعشی های جنایتکار در شمال غرب تکریت در استان صلاح الدین خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع بیان کردند: نیروهای تیپ ۳۵ و فرماندهی عملیات صلاح الدین حشد شعبی به همراه ارتش با حمایت بالگردهای عراقی از صبح امروز عملیاتی را در شمال غرب تکریت برای غلبه بر داعشی های باقیمانده آغاز کرده اند.

به گفته این منابع، تاکنون در جریان این عملیات، مناطقی از لوث تکفیری ها پاکسازی شده است.

همزمان منابع وابسته به حشد شعبی عراق از عملیات نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق در استان الانبار در غرب عراق هم علیه داعش خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ این عملیات با هدف تعقیب داعشی ها و تامین مناطق غرب استان الانبار از خطر تکفیری ها، انجام می شود.

این در حالی است که قبلا هم منابع عراقی اعلام کرده بودند که نیروهای حشد شعبی موفق شدند تلاش عناصر گروه تروریستی داعش برای نفوذ به غرب سامراء را ناکام بگذارند.

تروریست‌های داعش قصد داشتند پس از نفوذ به غرب سامراء نیروهای امنیتی عراق را هدف قرار دهند اما با مقاومت حشد شعبی ناگزیر به عقب نشینی شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033wQ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حشد الشعبی تکریت داعش حشد شعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمان داعش به گرگ‌های تنها برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین داعش در این بیانیه کل نیروهای خود را برای جهاد علیه مشرکان و کافران مخاطب قرار داد.
این بیانیه از طرف ابو حذیفه الانصاری، سخنگوی رسمی داعش خوانده شده است.

کد خبر 841071 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه داعش

دیگر خبرها

  • فرمان داعش به گرگ‌های تنها برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟