Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه در شرق استان سمنان واژگونی ال ۹۰ در کیلومتر ۱۳۰ محور میامی به سبزوار حادثه تلخ را در ساعت ۱۳:۲۴ رقم زد، گفت: پایگاه هلال‌احمر میاندشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه یک نفر جان باخت و پنج نفر دیگر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تصادف نیسان و کامیون در کیلومتر ۲۹ محور سمنان- دامغان نیز خبر داد و ابراز داشت: رهاسازی فرد گرفتار شده ساعت ۱۱:۳۵ انجام شد که باید اذعان داشت استراحت به‌موقع و توجه به جلو می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کند.

محمدخانی بابیان اینکه تصادف پراید با خاور دیگر حادثه جاده‌ای بود که ساعت ۱۰:۴۵ در کیلومتر ۱۴۰ محور دامغان به جندق به وقوع پیوست، تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی داشت که فرد مجروح توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه ظهر یک‌شنبه وقوع یک مورد غرق‌شدگی استخر واقع در محور مهدیشهر-سمنان به پایگاه هلال‌احمر مهدی‌شهر گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۱۱:۲۳ در فرعی روستای گل رودبار انتهای خیابان غرب استیل جنب ماسه شوی گل رودبار به وقوع پیوست.

او بابیان اینکه متأسفانه این فرد جان خود را در استخر آب کشاورزی از دست داد، افزود: عملیات ساعت ۱۳:۱۰ پایان یافت، اما باید گفت با توجه به گرمای هوا استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و سد‌ها مکان مناسبی برای شنا نیستند به دلیل وجود رسوبات در این مکان‌ها حتی شناگر‌های حرفه‌ای نیز گیر افتاده و غرق می‌شوند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی تصادفات جاده ای هلال احمر غرق شدگی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر

استاندار سمنان گفت: بهره‌گیری از اعتبارات سفر دور دوم رئیس‌جمهور برای تکمیل و تجهیز امکانات مجموعه هلال احمر از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات، امدادرسانی، خدمات و حضور بسیار پررنگ و ارزنده مجموعه جمعیت هلال احمر استان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ ویژه مسافران، زائران و هم استانی‌ها در حوزه راه‌های مواصلاتی و در سطح شهرها، امری ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: استان سمنان به واسطه قرار گرفتن در مسیر اصلی کریدور شرق به غرب، سالانه میزبان بالغ بر ۲۰ میلیون مسافر و زائر در راه‌های مواصلاتی است که شما امدادگران و نجات‌گران با کمترین امکانات، بهترین و بیشترین خدمات را ارائه دادید.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات در حوزه پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر و همچنین برنامه‌ها و سیاست‌های کلان استان با مدیریت مطلوب مجموعه جمعیت هلال‌احمر استان به خوبی در حال انجام است.

هاشمی تصریح کرد: خدمت‌رسانی، افزایش امید، اعتماد آفرینی و مراقب از جان مردم وظیفه همگان بخصوص شما امدادگران و نجات‌گران است. حضور به موقع شما در سوانح و حوادث، برای آسیب دیدگان و مصدومان تسکین دهنده و آرامش بخش است.

وی ادامه داد: توجه به زیرساخت‌ها، امکانات اولیه پایگاه‌های امداد و نجات، ارائه آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه ویژه تمامی مردم بخصوص روستاییان، بهره‌گیری از اعتبارات سفر دور دوم رئیس‌جمهور برای تکمیل و تجهیز امکانات مجموعه هلال احمر از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: مردم استان سمنان برای استقبال از رئیس‌جمهور در دور دوم سفر به استان با حضور پرشور و حماسی خود سنگ تمام گذاشتند و سفر به بهترین شکل ممکن برگزار شد که به واقع این مهم تبدیل به یک سرمایه اجتماعی شد.

هاشمی اظهار کرد: شما به عنوان افراد دغدغه‌مند می‌توانید دستاوردهای دولت سیزدهم را برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در راستای ناامید سازی مردم، ویژه جامعه هدف خود تبیین و بازنشر دهید.

وی افزود: دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان به واسطه پیگیری‌ها و تخصیص و هزینه کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور اول سفر توسط تمامی مسئولان دست‌اندرکار امر، با رشد بسیار مطلوب و چشم‌گیری همراه بود که در راستای برطرف کردن کمبودهای موجود در حوزه‌هایی که دغدغه‌مندی وجود دارد، هزینه خواهد شد.

کد خبر 747877

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس