Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@21:47:18 GMT

جوان ۱۷ ساله در زاینده‌رود جان باخت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۹۸۶

جوان ۱۷ ساله در زاینده‌رود جان باخت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی باغبهادران از مرگ جوان ۱۷ ساله به دنبال غرق شدن در زاینده‌رود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محمد اسماعیلی اظهار کرد: در ساعت ۱۱ و ۴۵ امروز با تماس مردمی با ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغبادران مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه زاینده رود نیروهای آتش نشانی و تیم غواصی شهرداری باغبادران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم امداد نجات رودخانه‌ای شهرداری باغبادران، ظرف کمترین مدت زمان ممکن این تیم در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند جوانی ۱۷ ساله که با هدف تفریح در صحرای گزستان حضور یافته بودند با برادر خود به قصد شنا وارد رودخانه شده که متأسفانه ه دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و همچنین سردی آب دچار حادثه و در رودخانه غرق شده است.
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغبادران تصریح کرد: نیروهای خدمات ایمنی و آتش نشانی و تیم غواصی و امداد نجات رودخانه‌ای شهرداری باغبادران، نیروهای مردمی و هلال احمر جستجو را آغاز کردند و این جستجو تا ساعت شش ادامه داشت اما به دلیل دبی بالای آب، عدم دید مناسب و سردی آب عملیات جستجو متوقف و صبح فردا مجدداً این عملیات از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 425424

منبع: ایمنا

کلیدواژه: غرق شدگی زاینده رود جوانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری باغبادران خدمات ایمنی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان