Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر گفت: اصناف این شهرستان هر چه سریع‌تر در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا در صورت اعلام بازگشایی از سوی ستاد مقابله کرونا در استان، مجاز به فعالیت باشند.

او با بیان اینکه همه اصناف ملزم هستند در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام کرده و گواهی مربوطه را اخذ نمایند، اظهار داشت: در صورت تصمیم ستاد کرونای استان خوزستان مبنی بر بازگشایی اصناف، چنانچه متصدی واحد صنفی فاقد گواهی سلامت باشد، به هیچ عنوان اجازه فعالیت به او داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنبه دانه پور با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف، بیان کرد: واحد‌های صنفی که در مدت زمان اخیر به دلیل شیوع کرونا ویروس تعطیل نبودند (مانند سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها و ..) هم ملزم به دریافت گواهی سلامت از سامانه وزارت بهداشت هستند.

رئیس شورای سلامت شهرستان شوشتر با بیان اینکه هدف حفظ سلامت و قطع زنجیره ویروس کرونا است، افزود: با هر گونه سهل انگاری در این زمینه برخورد قاطع قانونی و نهایتا پلمب واحد صنفی منجر می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه سلامت ویروس کرونا کرونا ویروس بازگشایی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند