Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ تیم ارزیاب هلال احمر در حال بررسی منطقه زلزله زده گچساران هستند.

“امان الله جهانبین” افزود: در پی وقوع زلزله۵.۲ ریشتری مورخه ۱۳۹۹/۳/۴ ساعت ۱۳و ۴۱ دقیقه در شهرستان گچساران بلافاصله به تمامی عوامل امدادی در استان، شهرستان های استان، هماهنگی با سازمان امداد و نجات کشور، استاندار پرتلاش، معاونت محترم عمرانی استاندار و مدیریت بحران استان آماده باش اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تعداد ۱۲ تیم ارزیاب از جمله ۴ تیم امدادی از شهرستان های گچساران، کهگیلویه و باشت، ۲ تیم از استان فارس، ۲ تیم از استان بوشهر و ۴ تیم از استان خوزستان به منطقه زلزله زده اعزام شد که ضمن بررسی منطقه از خسارات صورت گرفته گزارشی تهیه و ارسال نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون گزارشی از تلفات جانی در منطقه زلزله زده ارایه نشده است.

جهانبین ادامه داد: تعدادی از منازل مسکونی ترک خوردگی شدید وارد شده و در منطقه باباکلان و دیل ریزش کوه دیده شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، وی تاکید کرد: هنوز همچنان تیم های ارزیاب در منطقه مشغول بررسی و ارزیابی هستند و به مردم شریف و نجیب مناطق زلزله زده توصیه می شود ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود نکات ایمنی را رعایت و به سفارشات مسئولین امدادی توجه و دقت نظر داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد زلزله گچساران هلال احمر آماده باش خسارات منطقه زلزله زده هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است